Gå til innhold

Kjøre kloke dolere....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei på dere

Trenger tips fra dere. Saken er at det er nå to uker siden jeg skulle hatt mensen. Tok en test rett før helgen som var negativ.

Lurer derfor på om det er "normalt" at mensen er to uker forsinket med tanke på at jeg har begynte å jobbe nå som datteren vår på 16 mnd begynte i barnehage.Hun begynte i midten av august. Selv begynte jeg 29. august med en ukers kurs i danmark med jobben. Og nå er jeg ute i full jobb.

Kan det være at det er stresset rundt det å få en ny hverdag (jobb/bhg) som gjør at mensen er så forsinket. Noen andre som har opplevd dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg opplevde en gang at mensen ikke kom før 3 uker over tiden, og gravitesten var negativ. Tror det var fordi jeg hadde slutta på p-piller noen måneder før, og at syklusen var i ferd med å bli "min" igjen?

Skrevet

Har den vært regelmessig lenge etter hun ble født da?

Det er ikke unormalt at kroppen gjør sånn, men kan være frustrerende.

Skrevet

Jeg har også opplevd sånt i forbindelse med ulike "omveltninger" og hendelser i livet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...