Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mmmmmmm, jeg har helt dilla på pitabrød for tida. Jeg varmer litt i brødristeren, har på smør, skinke og ost, litt majones på andre halvdelen, noen agurkskiver og fersk dill!!! Det er dritgodt!

En annen ting som må være godt er kyllingsalat!

Gjest Snowqueen

Vi pleier å lage to varianter enten:

-Kylling biter med paprika, champignon, squash og aubergin. Og evt. dressing/rømme.

Eller:

Stek kjøttdeig og ha oppi en tykk blanding av ketchup/vann, krydder, purreløk og gulrøtter. Denne kjøttsausen egner seg godt også til spaghetti.

Annonse

Mmmmmmm, jeg har helt dilla på pitabrød for tida. Jeg varmer litt i brødristeren, har på smør, skinke og ost, litt majones på andre halvdelen, noen agurkskiver og fersk dill!!! Det er dritgodt!

En annen ting som må være godt er kyllingsalat!

Godt å bruke pita istedefor tacoskjell og lefser også:)

Er også veldig glad i pitabrød med fyll og pleier å lage:

-pasta og skinkesalat. (makaroni el, bogskinke, ananas, litt salat, agurk,ostebiter, tomat og annet som jeg måtte ha i huset)

-tunfisksalat ( tunfisk fra boks, kokte egg, agurk, tomat, oa, og evt pasta).

-kyllingsalat (kyllingbiter, ananas, tomat, rødløk, mais og evt kokt ris-da blir den lun og god)

- ellers pleier vi også å fylle dem med vanlig posegryteretter (amerikansk eller meksikansk -de er ikke så flytende)

- og pitabrød i stedefor hamburgerbrød er godt. altså med burgere og salat og dressing i.

-skal man ha seg et lite lettvint måltid pleier jeg å varme de i brødristeren og ha i det jeg finner i kjøleskapet, nam nam med salat, litt salami el oppdelt i strimler, noen ostebiter og kanskje noen eplebiter, gjerne med litt rømmedressing.

Som dressing til pasta/ skinke/ tunfisk/ kylling salatene er det godt med lettrømme med noen lime el sitrondråper i, litt sukker, salt og pepper. Yummie:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...