Gjest noen med tips? Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Skal kjøpe vinterdress til 2-åringen. Noen med erfaringer når det gjelder gode dresser? Her hvor vi bor har vi kun kjedene reflex og cubus som selger barneklær, men bestiller elleres gjerne på nettet hvis noen har gode tips til vinterdresser andre steder! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/198521-hvilken-vinterdress-anbefaler-dere/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Troll er best til de yngste Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Vi har vært veldig fornøyd med Troll-dressene, de selges bl.a hos BabyShop, du kan ringe og de vil sende. Men vi arver nesten alt av innetøy, så vi føler vi kan kjøpe dyrt og bra yttertøy og sko. Troll-dressene er dyre, og de som koster halvparten er sikkert mer enn halvparten så gode.. Så det kommer an på hva du ønsker å legge i dem. Trolldressene er lettere og mykere / mer fleksible enn andre dresser vi har prøvd. Man kan kjøpe større størrelse (så varer de lenger) enn feks Reima, fordi de er så myke og lette. Men vi har bare brukt det til små barn (under fire år) og har hørt at til de største barna er ikke Troll nødvendigvis de mest slitesterke. Da gjør det jo heller ikke så mye at dressen er tyngre og stivere, men til de minste er Troll best. Våre dresser har man ikke kunnet se på at har vært brukt, selv etter mye vask. men ved bruk på bart føre (stein og sand) av større barn, ville jeg valgt en annen (og rimeligere) dress. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/198521-hvilken-vinterdress-anbefaler-dere/#findComment-1399983 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest amparro Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Vi har vært veldig fornøyd med Troll-dressene, de selges bl.a hos BabyShop, du kan ringe og de vil sende. Men vi arver nesten alt av innetøy, så vi føler vi kan kjøpe dyrt og bra yttertøy og sko. Troll-dressene er dyre, og de som koster halvparten er sikkert mer enn halvparten så gode.. Så det kommer an på hva du ønsker å legge i dem. Trolldressene er lettere og mykere / mer fleksible enn andre dresser vi har prøvd. Man kan kjøpe større størrelse (så varer de lenger) enn feks Reima, fordi de er så myke og lette. Men vi har bare brukt det til små barn (under fire år) og har hørt at til de største barna er ikke Troll nødvendigvis de mest slitesterke. Da gjør det jo heller ikke så mye at dressen er tyngre og stivere, men til de minste er Troll best. Våre dresser har man ikke kunnet se på at har vært brukt, selv etter mye vask. men ved bruk på bart føre (stein og sand) av større barn, ville jeg valgt en annen (og rimeligere) dress. Jeg kan anbefale både Reima og Mikk-Line. Vi hadde Mikk-Line da snuppa var ca.2 år. Det var veldig kjekkt med ulldress inni som vi kunne ta ut. Vi brukte kun den når hun skulle i barnehagen, på butikken osv. I år har vi kjøpt Troll, veldig mye på grunn av ulldresen inni. En får jo på en måte to dresser når en kjøper Troll eller Mikk-Line. Jeg hadde nok kjøpt Mikk-Line i år også hvis det ikke var for fargen. Jeg ville ikke ha rød dress i år også, nå ville jeg ha rosa! Rosa fargen til Troll sin 2005 modell er veldig fin synes jeg. Litt jålete er jeg ;-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/198521-hvilken-vinterdress-anbefaler-dere/#findComment-1400435 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.