Gå til innhold

Ein pult står tom .....

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest eks-hallingen

Hei..

Jeg klikket på linken din,men jeg skjønner ikke helt hvilket innlegg det er...Kan du forklare for en enkel sjel som meg?Tusen takk!

Mvh

Artikkelen var borte, får ikke linket til den spesielle linken i Hallindølen, kun til selve avisen.

Artikkelen var om datteren til en venn jeg hadde da jeg bodde i Hallingdal, 7 år gammel jente som falt ned fra et tre under lek og døde. "Ein pult står tom" - artikkelen var at Hallindølen hadde vært på skolen å tatt bilde av pulten hennes, der det stod lys, blomster og bilde av lille Anne, den handlet om hvordan hennes klassevenner opplevde denne tragedien.

Annonse

Gjest eks-hallingen

Hei..

Jeg klikket på linken din,men jeg skjønner ikke helt hvilket innlegg det er...Kan du forklare for en enkel sjel som meg?Tusen takk!

Mvh

Oppdaget nå at hvis du går litt ned på siden inne på Hallingdølen, så får du en plass til å søke, skriver du "ein pult står tom" der, så får du opp artikkelen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...