Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg mener å huske at dette var en vandrehistorie...

Ja, det stemmer. Men den ble først kjent som en 'ordentlig' historie ved at en av tabloidavisene skrev om det, uten å ha sikre kilder. Noen dager etter gikk de tilbake på det og beklaget, og sa at det viste seg å være en vandrerhistorie.

Den finnes i forskjellige versjoner. I den jeg har hørt var det en 'sovende' 2-åring på armen til 'faren' på en flyplass.

Fortsetter under...

Ja, det stemmer. Men den ble først kjent som en 'ordentlig' historie ved at en av tabloidavisene skrev om det, uten å ha sikre kilder. Noen dager etter gikk de tilbake på det og beklaget, og sa at det viste seg å være en vandrerhistorie.

Den finnes i forskjellige versjoner. I den jeg har hørt var det en 'sovende' 2-åring på armen til 'faren' på en flyplass.

Jeg også har hørt den med den sovende 2-åringen. Håper inderlig det bare er en vandrehistorie!

Jeg også har hørt den med den sovende 2-åringen. Håper inderlig det bare er en vandrehistorie!

Åja, det hadde ikke jeg fått med meg. Trodde det var sant jeg! Men selv om denne historien bare er en vandrehistorie?!, så tviler jeg ikke på at tilsvarende ting faktisk har skjedd i virkeligheten også (og sikkert værre ting også). Det er så vanvittig mye syke mennesker ute i verden....!

Hørte dere om han 2 åringen, som bodde sammen med moren sin? Moren var høygravid og døde mens hun sov (nå husker ikke jeg helt hva som skjedde, men hun hadde visst tatt to forholdsvis ufarlige medisiner, men sammen førte de til at hun hadde sluttet å puste i søvne).

Naboene reagerte på at det var flere dager siden de hadde sett noe til denne damen og barnet, siden ingen svarte når de ringte på, så tok de kontakt med politiet for å få dem til å sjekke ut huset.

Politiet brøt seg inn, og fant gutten sovende ved siden av sin mor i sengen. Hun hadde vært død i noen dager, og bar selvfølgelig tydelige preg av det, bl.a var øynene hennes innhulet og huden blåaktig.

Gutten hadde klart å finne seg mat på kjøkkenet selv, og hadde på den måten klart seg. I sengen rundt moren lå det brødsmuler fordi gutten hadde prøvd å gi henne mat.

Helt grusomt!

Mener og huske at "Judging Amy" hadde en episode, om dette en tid etter at det skjedde i virkeligheten?!

I vår barnehage står ytterdøra alltid ulåst. Du går inn i en gang og toalettene ligger til venste før du kommer til garderobedøra. Det hadde i prinsippet vært fult mulig å liste seg inn og forgripe seg på en av ungene som var på do! tipper det er mulig mange andre plasser og.

Det er ikke det å komme seg inn jeg undres over - det kan gå mange steder...

Men; de voksne skal til enhver tid ha oversikt over hvor alle barna befinner seg - det er jo jobben deres?!

Og jeg er ganske sikker på at det der ikke har tatt ti sekunder, og at han ikke har vært stille som en mus da det skjedde....

Jepp, det er det. Men så har man smitteeffekten, da. Du skal ikke se bortifra at noen smuglere fikk en strålende ide når de leste historien. De av typen som selger bestemora si for 25 øre etc..

Annonse

Det er ganske sykt, men det er så mye skit i media, så mye som skjer, voldtekter, drap, mennesker som sprenges i lufta, sult og faenskap, at det er vanskelig å la sånne episoder gå innpå seg, og man blar videre i avisa og glemmer det før man har kommet til neste side.

Man blir immun til slutt, uansett hvor jævlig haugevis av hendelser naturligvis er.

Åja, det hadde ikke jeg fått med meg. Trodde det var sant jeg! Men selv om denne historien bare er en vandrehistorie?!, så tviler jeg ikke på at tilsvarende ting faktisk har skjedd i virkeligheten også (og sikkert værre ting også). Det er så vanvittig mye syke mennesker ute i verden....!

Hørte dere om han 2 åringen, som bodde sammen med moren sin? Moren var høygravid og døde mens hun sov (nå husker ikke jeg helt hva som skjedde, men hun hadde visst tatt to forholdsvis ufarlige medisiner, men sammen førte de til at hun hadde sluttet å puste i søvne).

Naboene reagerte på at det var flere dager siden de hadde sett noe til denne damen og barnet, siden ingen svarte når de ringte på, så tok de kontakt med politiet for å få dem til å sjekke ut huset.

Politiet brøt seg inn, og fant gutten sovende ved siden av sin mor i sengen. Hun hadde vært død i noen dager, og bar selvfølgelig tydelige preg av det, bl.a var øynene hennes innhulet og huden blåaktig.

Gutten hadde klart å finne seg mat på kjøkkenet selv, og hadde på den måten klart seg. I sengen rundt moren lå det brødsmuler fordi gutten hadde prøvd å gi henne mat.

Helt grusomt!

Mener og huske at "Judging Amy" hadde en episode, om dette en tid etter at det skjedde i virkeligheten?!

Jeg har hørt den historien i forskjellige variasjoner også. Tror en av versjonene er sann, det var vel en svensk gutt? Husker ikke helt...

Helt enig....og hvis foreldrene ville være de som skulle utføre dødsstraffen, så skulle de fått lov til det.

Tenk de som forgriper seg på bleiebarn helt ned i spedbarnsalderen. Jeg blir faktisk kvalm av å høre slik.

Det absolutt værste jeg har les, er om de som skulle smugle stoff inn i et land (nå husker ikke jeg i farta hvilket land det var da, og dette er mange år siden). De fikk en kvinne (som hadde barn) til å reise til det landet de skulle smugle fra. I passet til denne damen stod det at hun hadde 2 barn. Så reiste de tilbake til det landet de skulle smugle til, og hadde med seg 2 barn. Når de ble stoppet av grensevakter, så satt damen i baksetet med disse to barna. Hun sa at de sov, og barna lå delvis nedtullet i tepper slik at vakten ikke kunne se ansiktene deres og dermed se at det ikke var barna på bildene i passet. Grensevakten sa at det var greit, han skulle ikke vekke dem, og de fikk reise inn i landet.

Det vakten ikke visste, var at begge barna var døde. Denne gjengen hadde kidnappet dem,forgrepet seg på dem, skjært dem opp, tatt ut alt av innvoller og stappet dem fulle av poser med stoff som var pakket under ribbeina i brystkassen deres. Deretter var de sydd sammen, og tullet inn i tepper slik at vakten ikke kunne se at det var noe som feilet dem. Og slik gjorde de det helt til de ble oppdaget. Hvor mange barn som ble kidnappet og brukt til smugling vites ikke....!

Uff.

Håper dette ikke er sant. Ingen kan vel være så j***ige?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...