Gå til innhold

Hjelp meg med pålegg!

Anbefalte innlegg

Har ei lita frøken på 5 år som har fått beskjed av ønh-lege om ikke å spise ost, prim, yoghurt eller drikke melk et par uker for å se om det hjelper på snørringa.

Problemet er at denne lille, kresne saken spiser stort sett kun brunost og prim på maten! Leverpostei går til nøds an, men da er det stopp. Syltetøy vil hun ikke ha. Sjokoladepålegg hadde sikkert gått glatt ned, HaPåp likedan, men det er jo også fullt av melk. Peanuttsmør og salami og andre pølser - glemt det. Makrell i tomat eller kaviar? *Rå latter*

Hjeeeeeeelp!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/198547-hjelp-meg-med-p%C3%A5legg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 72
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

22

• ....AV

4

• kaffepiken

4

• Torv

4

Mest aktive i denne tråden

Annonse

Kokt egg elsker hun! Hvor lenger holder et kokt egg seg i kjøleskapet? Kan jeg koke det kvelden før og sende det med i matboksen?

Kokt egg holder seg bedre om du skreller det og pakker det inn i plastfilm . Forøvrig går det supert og koke på forhånd og spare til dagen etter

Annonse

Ikke det sunneste altså, men siden du har vært innom tanken på sjokoladepålegg, hva med peanøttsmør? Mellomstemann her elsker det...

Liker hun kaviar?

Eller f.eks. kalde kjøttkaker etter middagen dagen før...

Men dette med å ikke skulle ha melk er ikke lett, nei...

Ikke det sunneste altså, men siden du har vært innom tanken på sjokoladepålegg, hva med peanøttsmør? Mellomstemann her elsker det...

Liker hun kaviar?

Eller f.eks. kalde kjøttkaker etter middagen dagen før...

Men dette med å ikke skulle ha melk er ikke lett, nei...

Halve problemet ligger i at hun har bestemt seg på forhånd for at hun ikke liker det og nekter å smake. Og om hun smaker så kan du banne på at hun nekter for at hun liker det bare på trass....!

Halve problemet ligger i at hun har bestemt seg på forhånd for at hun ikke liker det og nekter å smake. Og om hun smaker så kan du banne på at hun nekter for at hun liker det bare på trass....!

*fnis* Oi, så kjent det høres ut...

Da får hun spise tørt brød da, hvis hun ikke godtar noe av pålegget...

Eller er jeg ond nå også? *flire*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...