Gå til innhold

Bestille Robeez-tøfler

Anbefalte innlegg

Gjest Flystripa

Skoene koster 240,- Må man betale toll? Kan man betille flere par i samme forendelse?

Hvordan er størrelsene? Jeg så for meg 0-6 mnd (15-19 i størrelse) - men det er kanskje ikke så lurt. Jeg tenker på at den strikken rundt ankelen muligens blir stram på en liten lubben fot?

Noen som har erfaringer mad disse skoene/eller bestilling?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/198583-bestille-robeez-t%C3%B8fler/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har nettopp kjøpt to par, de er kjempegode og har bare hørt mye bra om de.

Såvidt jeg vet må du både betale moms, toll og frakt i tillegg til prisen, før betalte man bare rett under 200 kr.

Du får de til 200 kr på alveslottet.no, har ikke prøvd de selv, men de skal visst være akkurat like gode og nesten helt like i kvalitet og utforming.

Gjest Flystripa

Har nettopp kjøpt to par, de er kjempegode og har bare hørt mye bra om de.

Såvidt jeg vet må du både betale moms, toll og frakt i tillegg til prisen, før betalte man bare rett under 200 kr.

Du får de til 200 kr på alveslottet.no, har ikke prøvd de selv, men de skal visst være akkurat like gode og nesten helt like i kvalitet og utforming.

Tusen takk! Kjempefin side, blir nok at jeg handler der ja. Litt tryggere å handle på norske sider *pysete* ;o)

Tusen takk! Kjempefin side, blir nok at jeg handler der ja. Litt tryggere å handle på norske sider *pysete* ;o)

.... Og jeg har kjøpt derfra, de er like gode syns jeg. :-)

Men altså: De er store i størrelsene. Kjøpte str 12-18 måneder til Snuppa på 1,5 år som bruker 19/20 i sko og de er altfor store. Til 3,5 åringen som bruker str 23 kjøpte jeg str 2-3 år, og de er VIRKELIG for store, kan nok ikke brukes på en stund.

MVH

.... Og jeg har kjøpt derfra, de er like gode syns jeg. :-)

Men altså: De er store i størrelsene. Kjøpte str 12-18 måneder til Snuppa på 1,5 år som bruker 19/20 i sko og de er altfor store. Til 3,5 åringen som bruker str 23 kjøpte jeg str 2-3 år, og de er VIRKELIG for store, kan nok ikke brukes på en stund.

MVH

Hvis du skulle bestilt nye til han som bruker str.23, ville du kjøpt str.under eller helt ned i 12-18mnd?

Jeg kjøpte Robeez til grynet på "Den Kule mage" på Grünerløkka i Oslo... Så hvis du bor i Oslo-området.... (Lurer på om de ikke har nettbutikk også jeg...)

Robeez-tøflene har jeg kjempegod erfaring med... Grynet har omtrent brukt sine i filler.

Ellers fant jeg en dansk side med liknende sko som jeg har tenkt å prøve nå til nestemann.

Her er lenken (dansk): http://www.tinyzone.dk/

Annonse

Gjest Flystripa

Jeg kjøpte Robeez til grynet på "Den Kule mage" på Grünerløkka i Oslo... Så hvis du bor i Oslo-området.... (Lurer på om de ikke har nettbutikk også jeg...)

Robeez-tøflene har jeg kjempegod erfaring med... Grynet har omtrent brukt sine i filler.

Ellers fant jeg en dansk side med liknende sko som jeg har tenkt å prøve nå til nestemann.

Her er lenken (dansk): http://www.tinyzone.dk/

Sender disse til Norge?

*grønn når det gjelder å handle på nett*

Sender disse til Norge?

*grønn når det gjelder å handle på nett*

Beklager... jeg er helt i pre-ammetåka :-) om dagen, så litt sent svar.... Men, ja det står spesifikt at de sender i skandinavia.

Her er en annen dansk lenke også (synes ofte det er mye fint på danske nettbutikker...)

http://www.babyshoe.dk/shop/default.asp

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...