Gå til innhold

Et klesspørsmål

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Inne når det er minus 5-10 grader??? Stakkars unger!?!?1

Poden blir sendt ut når det er minus 15 også, men i kortere perioder ad gangen.

Ikke sant?

5 minus er jo perfekt vintertemperatur. Da er det jo gjerne stabilt og "tørt" også. Kaldt er det når det er -15-20 (og da kan vi heller være inne!)

Gjest mirakel*2?

Nei.

Snuppa har olabukse, sokker, joggesko, trøye og genser. Utenpå har hun ulljakke og tynn vindjakke hvis det blåser, kun ulljakke ellers.

Men da har hun jo ulljakke. Her var det snakk om en bomullsgenser. Det er ikke noe varme i den parkdressen. Det er jo bare et tynt stoff

Men da har hun jo ulljakke. Her var det snakk om en bomullsgenser. Det er ikke noe varme i den parkdressen. Det er jo bare et tynt stoff

Dersom det er ull på innsiden - slik som trolldressene, så er den varm nok.

Og - antagelig ville Billa klart seg helt fint med det du skrev, bare at jeg har ikke giddet å bruke penger på dress når jeg vet hun ikke trenger det.

Hun bruker olabukse og vanlige gensere - er det kaldt får hun på ulljakke. Men jeg ser at flere av barna bare har vanlige tynne jakker i tillegg til olabuksene, så det holder i massevis hos oss.

Jeg har bare ikke giddet å kjøpe jakke i denne overgangsperioden - hun har klær som venter på at det skal bli kaldere, men de er for varme nå...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...