Gå til innhold

Trenger ideer til list

Anbefalte innlegg

Gjest barnerommet

På barnerommet er veggene av betong (med tapet utenpå), så hver gang man skal henge opp et bilde, må man bruke drill.

Jeg tenkte å henge opp en list bortetter midt på veggen så man heller kan henge bilder på den. Men så begynte jeg å lure på om det finns enda bedre løsninger, feks list med clips på el.liknende.

Er det noen her som har gjort noe smart i liknende retning, eller som har gode ideer på hvordan det skal gjøres?

Må nevne at jeg allerede har hengt opp en magnettavle til tegninger. Men jeg vil gjerne ha muligheten til å henge opp enda flere tegninger bortover veggen, som skal være lette å skifte ut når nye kommer.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/198709-trenger-ideer-til-list/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har samme problemet, no hært egentlig! Vi har fått tips herfra om porøs huntonitt plate, som man kan male eller ta stoff på. Kan jo vare veldig stor, og man kan bruke som oppslagstavle eller henge bilder. Det med list er jo lurt det også!

På Ikea har de en stålvaier med tilhørende klips / klyper til. Den er egentlig til gardiner men den er knalltøff å henge midt på veggen til bilder og foto. Du velger selv hvor lang du skal ha den.

http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?catalogId=10101&storeId=16&productId=41229&langId=-14&parentCats=10119*10339

mvh Camilla

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...