Gå til innhold

Endelig tildeling!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, endelig var dagen kommet til oss også. Akkurat når jeg hadde gitt opp å høre noe denne uken, så ringte telefonen i det jeg kom hjem etter å ha hentet prinsessa i barnehagen. Det hoppet litt i meg da jeg så at det stod Adopsjonsforum på displayet, og det var kjempegode nyheter som kom:

Vi har fått tildelt en liten gutt på nesten 3 mnd, og han bor på samme barnehjemmet som prinsessa vår kommer fra! Vi kunne ikke vært mer lykkelige, og prinsessa er stolt over å endelig ha fått en lillebror. Ventetiden har vært lang, men ikke lengre enn for de fleste andre her inne. Det er bare noe vi må leve med, men når dagen kommer så er ventetiden glemt!

Vi reiser om litt mindre enn 14 dager om alt går etter planen!!

Klem fra

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lanka

2

• AAA

1

• cool

1

• gleder seg

1

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Hurra! Gratulerer så mye med den bittelille prinsen. Og så flott at det er så kort tid til dere får hentet ham.

:-)

Beste hilsen

Skrevet

For en herlig nyhet. Lykke til med reisen.

Hvilket land er han fra??

Skrevet

Gratulerer.

Deg har det vært litt ekstra spennende å følge med....

Lykke til med siste innspurt, dette var jammen godt nyheter før helgen du!

Jeg skylder deg fremdeles en mail.......

Klem

Skrevet

gratulerer så mye lanka!

Dette var kjempekoselig.

og nå er det virkelig ikke lenge til dere har lilleprinsen hos dere.

kos deg!

klem

Skrevet

Kjære Lanka ;o)) Må jo gratulere deg såå mye her inne også ;o))

Stoor klem fra

Skrevet

Gratulerer med den vesle gutten! Kan tenke meg det er en stolt storesøster! - for ikke å snakke om lykkelig mamma og pappa! Lykke til med nytt familieliv!

Skrevet

Gratulerer så mye med den vesle gutten, heldige dere.

Klem fra Mamaya

Skrevet

Gratulerer så mye med prinsen. Og så flott at dere får hente han så fort :)

Lykke til.

Skrevet

Gratulerer med den lille gutten! Vår lille (2.5 år nå)datter var og 3 mnd da vi fikk tildeling- herlig!

hilsen venter-på-tildeling-igjen

Skrevet

Kjære Lanka!! Må få lov og gratulere dere her inne også!

Det var så koselig å få mld fra deg om at dere har fått tildeling :-)

Nå må dere kose dere skikkelig med de siste forberedelsene før den STORE reisen!!

Ser frem til å få se den lille prinsen :-)

Hils mannen og storesøster så mye fra oss 3 her oppe i Nord!

Mange klemmer og varme tanker fra

Skrevet

Gratulerer sååå mye med en sønn og lillebror!!!!!! Og riktig god tur for å hente han hjem ;o)

Mvh

Skrevet

til dere og den stolte storesøster! Nå blir det vel travle dager med reiseforberedelser framover - håper alt går greit og god tur når den dagen kommer!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...