Gå til innhold

Jeg har sjokk - vi har fått distrikt - i dag!!!!!

Anbefalte innlegg

Jeg er helt skjelven.... Så det var brev i posten fra AF. Tenkte at det sikkert var litt sånn generell info for den nye ventetiden etter godkjenninga. Dro på butikken og alt og det.

Åpna brevet - og hva så jeg: "Gledelig nyhet - beskjed om region!"

Magen har snurra seg og jeg vet hverken fram eller tilbake.

Nå må jeg ha hjelp! Kan jo ikke ringe AF før på mandag - det er leeeeeenge til, det!

Hva skal vi tro nå? Blir sakene sendt ut tidlig til region, slik at vi fortsatt skal tro at dette vil drøye til utover mot sommeren.... Eller skal vi tro at vi kanskje kan få tildeling før jul??????????????? Jeg kan ikke tro det!!!!!!!!! Er jo ikke forberedt på dette i det hele tatt! Håper noen kan svare - jeg er i ferd med å flippe helt!!!!!!!

Ja, region, ja. Saken er oversendt Cali, region Valle!

Dette blir en rar helg!!

Hilsen fra en skjelven

Fortsetter under...

• Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• colobris

8

• Mamaya1

3

• grot

2

• hypathia

1

Mest aktive i denne tråden

Wow! Først og fremst GRATAULERER!!!

Ojoj, ja nå måtte jeg inn og sjekke Colombialista. Stemmer det at dere sendte papirene inn i juni i år? Vi sendte i juni i fjor og har akkurat fått distrikt.Skjønner at du er litt i sjokk ja. Dette må jo være rekord, men bekrefter vel nok en gang at Colombia er veldig uforutsigbart med hensyn til ventetid altså!

Hehe,, snakk om omvelting i tidsskjema da!

Må bare få lov til å spørre dere om hvilke alderskategori dere er godkjente for? Og hvis du vil fortelle det så er jeg ganske nyskjerrig på hvor gamle dere er også..

AF har jo både sagt og skrevet at de er optimistiske for høsten, så kanskje det nå tar helt av. Ble skjelven jeg også nå. Ja, kanskje det blir reise for mange av oss før jul.

Nok en gang, gratulerer!

Klem fra Mamaya

Annonse

Ojoj, ja nå måtte jeg inn og sjekke Colombialista. Stemmer det at dere sendte papirene inn i juni i år? Vi sendte i juni i fjor og har akkurat fått distrikt.Skjønner at du er litt i sjokk ja. Dette må jo være rekord, men bekrefter vel nok en gang at Colombia er veldig uforutsigbart med hensyn til ventetid altså!

Må bare få lov til å spørre dere om hvilke alderskategori dere er godkjente for? Og hvis du vil fortelle det så er jeg ganske nyskjerrig på hvor gamle dere er også..

AF har jo både sagt og skrevet at de er optimistiske for høsten, så kanskje det nå tar helt av. Ble skjelven jeg også nå. Ja, kanskje det blir reise for mange av oss før jul.

Nok en gang, gratulerer!

Klem fra Mamaya

Ser du har svar under her på at dere er godkjente for 3-5 år. Har sett det før, at det kan gå fort om man er godkjent for barn eldre enn 3 år. Da spørs det om ikke de har funnet en perfekt match, og at det allerede er et barn som venter på dere i Colombia.

Det tror jeg :) Lykke til i ventingen på den store telefonen!

Nok en gang, gratulerer!

Klem fra Mamaya

Omveltning i tidsskjema, ja - det skal jeg love deg!

Vi har jo tenkt tidligst våren -06 ....

Det er jo helt feil at vi skal få distrikt nå, det er jo så mange av dere som har venta så veldig, veldig lenge! Og, det er det som gjør detta veldig rart for meg akkurat nå... hva skal vi tenke og tro og forvente, nå da.....

Vi er som sagt godkjent for 3-5 i norge og 3 i Colombia. Vi er 35 og 37 år, og har ei egenfødt datter på 8. Og du har helt rett; sendte papirene til col i vår, fikk godkjenning i august - så alt har bare gått så fort!

Tenk om det virkelig løsner i colombia nå, da? Alle dere som har fått distrikt i august/september, dere må jo få tildeling nå!

Og vi, vi skulle jo begynne på spanskkurs etter høstferien - plutselig blir det nesten for seint.... uæh.... her er det bare å finne fram bøkene og sette i gang!

Kan ikke tro på det helt, jeg. Trenger å ringe AF first thing mandag morgen.

Tror at dette må ha med å gjøre at de sender ut til distriktene uten at de egentlig har konkrete saker....

Ser du har svar under her på at dere er godkjente for 3-5 år. Har sett det før, at det kan gå fort om man er godkjent for barn eldre enn 3 år. Da spørs det om ikke de har funnet en perfekt match, og at det allerede er et barn som venter på dere i Colombia.

Det tror jeg :) Lykke til i ventingen på den store telefonen!

tror du det????????? Har det skjedd før??????????

skjelve, skjelve, skjelve.....

tror du det????????? Har det skjedd før??????????

skjelve, skjelve, skjelve.....

hihi..ikke menigen å gjøre dere enda med bestyrtet altså. Men, tenk så heldige dere er da! Har hørt at det har gått fort før, men ikke så fort altså.. Blir spennende om AF kan si noe mer på mandag

Smil fra meg.

Oao, det var ustyrtelig fort!! Har aldri hørt om noen som har fått distrikt så fort etter godkjenning!... Men så gøy da, ja da må dere begynne å forberede dere på den store telefonen snart :-) For oss tok det 5 uker fra distrikt til tildeling i fjor høst! Oj, tenk, det er snart ett år sida... mimre, mimre :-)

M.v.h.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...