Gå til innhold

Jeg har sjokk - vi har fått distrikt - i dag!!!!!

Anbefalte innlegg

gratulerer med distrikt! For snart 4 år siden fikk vi akkurat samme sjokket,godkjent i slutten oktober hos ICBF, distrikt og tildeling i løpet av to uker i november!! så dere har spennende dager i vente :o)Lykke til i ventetiden!!

Fortsetter under...

• Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• colobris

8

• Mamaya1

3

• grot

2

• hypathia

1

Mest aktive i denne tråden

Så flott! Gratulerer!!!

Så hærlig å høre at det kan gå litt raskt for noen oppi all den tregheten i Colombia for tiden!

Dere har fått et fantastisk distrikt. Vi var i Cali i fjor. Bare gled dere!!!

Lykke til! Blir spennende å høre om dere får tildeling snart!

Hilsen

ellymor1365380489

GRATULERER!!!!!!! Jeg er også litt i sjokk!!!!!!!! Sjekket Colombialista for å se om det kunne være deg.. Du MÅ komme på treffet på Svare og Berg den 22.!!!!!!!! Dere setter jo ny rekord dere:-)) Så utrolig spennende dette er .

Gleder meg til å se deg igjen og ha ei frustrende, herlig, rar og skjelven helg...

Klem fra

Annonse

Så fantastisk med slike gledelige overraskelser!! Når ting skjer måneder før man forventer det så blir det jo omveltninger i planer ja, men ikke verre enn at dere hanskes med det vil jeg tro:-)

Nå sitter jeg bare her og lurer på om vi to kjenner hverandre, hi hi... Leste innleggene i denne tråden og gikk litt lenger tilbake og fant noen tidligere innlegg fra deg, følte at det var noe kjent her... Og så slo det ned i hodet mitt.."det må jo være ****"

Arrester meg om jeg tar feil, men er ikke du styrer i barnehagen til gutten min da tro?? Du har bare en adoptert gutt i din yngste avdeling, og da er det jo ikke så vanskelig å gjette seg til hvem jeg er heller.... Vi snakket om fremgang i deres adopsjonsprosess på foreldremøte denne uken.

Ai ai så glad jeg er på deres vegne! Og neste gang det ringer fra adopsjonsforum så er det med hjertet i halsen du svarer...

Og du, det spanskkurset, tror ikke du rekker å lære så mange glosene før du må reise jeg heller. Tror og håper ting må skje fort!

Og som mannen i huset her sa da vi fikk tildeling etter bare 14 dager og var forespeilet 6 mnd: "Det er klart disse menneskene som tildeler skjønner når de har funnet foreldre av ypperste kvalitet.." :-)

Som noen andre her sa, jeg tror det er et barn som er tenkt ut for dere allerede. Dette blir spennende!!!

Gjest au nicket mitt

"... og uten egentlig å ha noen direkte grunn til det ... bare på antagelser ....

Vi venter på at AF skal få sendt avgårde papirene våre til Colombia - det trodde jeg skulle skje kapt når alt var ferdig... men, jeg har ikke peiling på når det skjer....

Så at Siri75 har fått krav om tilleggsrapport - og jeg føler så inmari med deg Siri75! (Er det lokale barnevernsmyndigheter som må skrive tilleggsrapporten?) Håper og krysser alt jeg har av fingre for at det skal gå kjapt for dere!!

Sjøl har vi en kjempekort rapport, som jeg er veldig spent på; og som jeg vel nesten har mine tvil om skal holde.....

Leser på nettside i Danmark at de som søker om eldre barn (2-3-4 år) har laaaaang ventetid. Selvfølgelig er det det vi er godkjent og søker på, nok en ting som taler for laaaang tids venting.... (Hadde jeg visst dette hadde søknaden vår nok vært anderledes i utgangspunktet!)

Vesla vår - er snart ikke vesla lenger; men snart 8 år. I dag spurte hu om ikke vi kunne flytte til Stavanger der kusina hennes bor - sånn at hun får seg en søster snart. Stakkars!

Jeg vet ikke, jeg. Kanskje vesla blir konfirmant før det skjer no?

hadde vært så mye bedreom en hadde hatt noen holdepunkter - men akkurat nå er vi på et stort "ikke-vite"-tidspunkt i prosessen - og det er ganske tungt, kjenner jeg!

Uff. De'kke meininga å være så uffete, men akkurat nå i kveld kjenner jeg at alle disse uvisshetene er med på å dra humøret langt ned. Får løfte hodet og tenke de gode tankene i mårra. Kanskje. Men akkurat nå tror jeg jeg rett og slett skal være litt sur. Ja. Sur :-( "

Hehe, det er ikke lenge siden du skrev dette;)

"... og uten egentlig å ha noen direkte grunn til det ... bare på antagelser ....

Vi venter på at AF skal få sendt avgårde papirene våre til Colombia - det trodde jeg skulle skje kapt når alt var ferdig... men, jeg har ikke peiling på når det skjer....

Så at Siri75 har fått krav om tilleggsrapport - og jeg føler så inmari med deg Siri75! (Er det lokale barnevernsmyndigheter som må skrive tilleggsrapporten?) Håper og krysser alt jeg har av fingre for at det skal gå kjapt for dere!!

Sjøl har vi en kjempekort rapport, som jeg er veldig spent på; og som jeg vel nesten har mine tvil om skal holde.....

Leser på nettside i Danmark at de som søker om eldre barn (2-3-4 år) har laaaaang ventetid. Selvfølgelig er det det vi er godkjent og søker på, nok en ting som taler for laaaang tids venting.... (Hadde jeg visst dette hadde søknaden vår nok vært anderledes i utgangspunktet!)

Vesla vår - er snart ikke vesla lenger; men snart 8 år. I dag spurte hu om ikke vi kunne flytte til Stavanger der kusina hennes bor - sånn at hun får seg en søster snart. Stakkars!

Jeg vet ikke, jeg. Kanskje vesla blir konfirmant før det skjer no?

hadde vært så mye bedreom en hadde hatt noen holdepunkter - men akkurat nå er vi på et stort "ikke-vite"-tidspunkt i prosessen - og det er ganske tungt, kjenner jeg!

Uff. De'kke meininga å være så uffete, men akkurat nå i kveld kjenner jeg at alle disse uvisshetene er med på å dra humøret langt ned. Får løfte hodet og tenke de gode tankene i mårra. Kanskje. Men akkurat nå tror jeg jeg rett og slett skal være litt sur. Ja. Sur :-( "

Hehe, det er ikke lenge siden du skrev dette;)

Det er ikke så lenge siden, nei. Og det sier noe om hvor vanskelig denne prosessen er.

Og hvor store overraskelser vi har fått de siste to ukene.

Pendelen svinger grasalt - og hvem kunne ha visst. Detvar mer sannsynlig at det skulle drøye til neste sommer enn at noe skulle skje nå....

Vi gleder oss selvfølgelig enormt - jeg har ikke ord for hvor mye vi gleder oss. Samtidig er det en spesiell situasjon vi er i, og da mener jeg ikke bare "vi" her i huset, men alle som adopterer. Det er en helt spesiell prosess som vi er en del av, og hvor en virkelig får testa hele følelsesregisteret!

(Har du lest Harry Potter?!; "Nesten Hodeløse Nick" - spesiel fyr)

GRATULERER!!!!!!! Jeg er også litt i sjokk!!!!!!!! Sjekket Colombialista for å se om det kunne være deg.. Du MÅ komme på treffet på Svare og Berg den 22.!!!!!!!! Dere setter jo ny rekord dere:-)) Så utrolig spennende dette er .

Gleder meg til å se deg igjen og ha ei frustrende, herlig, rar og skjelven helg...

Klem fra

GJett om jeg kommer - og gjett om jeg har 100000-vis av spørsmål, nå! Jeg gleder meg kjempemye til torsdag!

Så fantastisk med slike gledelige overraskelser!! Når ting skjer måneder før man forventer det så blir det jo omveltninger i planer ja, men ikke verre enn at dere hanskes med det vil jeg tro:-)

Nå sitter jeg bare her og lurer på om vi to kjenner hverandre, hi hi... Leste innleggene i denne tråden og gikk litt lenger tilbake og fant noen tidligere innlegg fra deg, følte at det var noe kjent her... Og så slo det ned i hodet mitt.."det må jo være ****"

Arrester meg om jeg tar feil, men er ikke du styrer i barnehagen til gutten min da tro?? Du har bare en adoptert gutt i din yngste avdeling, og da er det jo ikke så vanskelig å gjette seg til hvem jeg er heller.... Vi snakket om fremgang i deres adopsjonsprosess på foreldremøte denne uken.

Ai ai så glad jeg er på deres vegne! Og neste gang det ringer fra adopsjonsforum så er det med hjertet i halsen du svarer...

Og du, det spanskkurset, tror ikke du rekker å lære så mange glosene før du må reise jeg heller. Tror og håper ting må skje fort!

Og som mannen i huset her sa da vi fikk tildeling etter bare 14 dager og var forespeilet 6 mnd: "Det er klart disse menneskene som tildeler skjønner når de har funnet foreldre av ypperste kvalitet.." :-)

Som noen andre her sa, jeg tror det er et barn som er tenkt ut for dere allerede. Dette blir spennende!!!

Hi hi hi.... ikke så vanskelig å gjette, kanskje?!

Artig å møte deg her inne! har faktisk sett etter om du har vært her inne, men vanskelig å kjenne deg igjen, da .... har ikke sett nicket ditt her så ofte!

Vi snakkes i barnehagen!

Annonse

Hi hi hi.... ikke så vanskelig å gjette, kanskje?!

Artig å møte deg her inne! har faktisk sett etter om du har vært her inne, men vanskelig å kjenne deg igjen, da .... har ikke sett nicket ditt her så ofte!

Vi snakkes i barnehagen!

Nei jeg er nok ikke så aktiv som jeg var for et par år siden når vi selv var i prosessen. Men er jo fortsatt inne og leser en del da:-)

Vi snakkes!

GRATULERER så mye ned distrikt. Det gikk utrolig fort. Jeg var inne å leste på Colombia listen. Vi sendte papirene våre 26. april. og fikk godkjenning 11.juli. Må bare inrømme at vi håper å få distrikt før jul, men ser jo at de fleste må vente veldig lenge...

Dere er kjempeheldig.Lykke til videre :)

Hilsen

Gratulerer så mye med distrikt!! Kan godt forstå at du er i sjokk! :-)) Men som jeg skrev da jeg gratulerte deg med godkjenningen - jeg tror det vil gå fort med dere, som er godkjent for et barn på 3 år. Mitt inntrykk er at det er korte ventetider for de som er godkjent for "eldre" barn :-)

Tvi-tvi!!!

Beste hilsen fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...