colombia75 Skrevet 18. september 2005 Skrevet 18. september 2005 gratulerer såååå mye colobris! dere må jo ha slått rekord:) Kanskje dere kan reise å hente den lille før jul i år:))))) Regner med at du er på telefonen til af så snart de åpner i morgen tidlig, i alle fall lykke til videre. 0 Siter
kompis Skrevet 18. september 2005 Skrevet 18. september 2005 Gratulerer så mye med disrikt! Håper tildelingen også kommer snart! 0 Siter
nedtelling Skrevet 19. september 2005 Skrevet 19. september 2005 Gratulerer med Cali som distrikt. Gåper at siste etappe går fort og at dere kan reise før jul! 0 Siter
IHS Skrevet 19. september 2005 Skrevet 19. september 2005 GRATULERER. Har hørt at Cali er supert. Wow, her går det unna i svingene. Med denne hastigheten så kan dere allerede være kommet hjem får jul? Iallefall, gratulerer så mye. Tvi-tvi at siste etappe går fort. 0 Siter
Emma&Martin Skrevet 19. september 2005 Skrevet 19. september 2005 Gratulerer! Godt å høre at det skjer noe i Colombia om dagen. Vi venter også på distrikt fra Colombia, kan jeg få spørre hvor lenge siden det er dere sendte saken deres til Colombia? 0 Siter
colobris Skrevet 19. september 2005 Forfatter Skrevet 19. september 2005 Gratulerer! Godt å høre at det skjer noe i Colombia om dagen. Vi venter også på distrikt fra Colombia, kan jeg få spørre hvor lenge siden det er dere sendte saken deres til Colombia? Vi sendte papirene i månedsskifte mai/juni. Har DVAdato 29. juni. godkjent 31. august - så her går det unna i svingene, ja! Og nå så jeg lenger opp at dere har fått godkjenning dere også! gratulerer så masse! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.