Gå til innhold

distrikt!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, endelig kom det distrikt til oss også. Vi fikk Manizales. Har ikke fått gitt gubben beskjed , han er til sjøs med ingen mobildekning for øyeblikket. Vi har ventet 15 mnd på distriktet. Håper det er ei tildeling i enden av dette, vet jo at det av og til sendes tilbake til Bogota.Men det er utrolig deilig å endelig få livstegn fra Col.Hilsen ei kjempeglad

Skrevet

Ser jo virkelig ut som det skjer saker og ting i Colombia nå. Så bra! Nyt distriktmeldingen og helgen, og så håper jeg du får tak i mannen din snart!

Skrevet

Gratulerer så masse....tviler ikke på at det var deilig å høre nei......Husker vi skrev for mange måneder siden av våre caligutter kanskje fikk reise sammen på hentereise......Håper det kommer flere distrikter ja....

Håper også at det ikke blir lenge til TELFONEN kimer med skikkelig gladnytt!!

Skrevet

Gratulerer så masse med distrikt, dere også!

Håper at dere får telefon kjapt - dere som har ventet så lenge! Lykke til!

Skrevet

Ser jo virkelig ut som det skjer saker og ting i Colombia nå. Så bra! Nyt distriktmeldingen og helgen, og så håper jeg du får tak i mannen din snart!

Gratulerer med distrikt.

Vi skal reise til Manizales den 27 september, skal hente våre gutt.

Skrevet

Gratulerer med distrikt! Håper tildelingen er rett rundt hjörnet!

Skrevet

Gratulerer så masse med distrikt. Håper en spennende tlf er rett om hjørnet ;o)

Skrevet

Gratulerer med distrikt.

Vi skal reise til Manizales den 27 september, skal hente våre gutt.

Ha en riktig fin tur! Du får gi oss en fyldig beskrivelse av distriktet når dere kommer tilbake, hvis dere har tid da?!!

Skrevet

Gratulerer så masse....tviler ikke på at det var deilig å høre nei......Husker vi skrev for mange måneder siden av våre caligutter kanskje fikk reise sammen på hentereise......Håper det kommer flere distrikter ja....

Håper også at det ikke blir lenge til TELFONEN kimer med skikkelig gladnytt!!

Ja det var som om jeg ble noen kilo lettere psykisk... Har dere ventet lenge på distrikt?

Skrevet

Ja det var som om jeg ble noen kilo lettere psykisk... Har dere ventet lenge på distrikt?

Ja.....har nok det synes jeg....Sendte papirene i midten av juli....omtrent samtidig som dere tror jeg....stemmer ikke det????

Skrevet

Gratulerer med distriktet! Det blir en spennede tid nå og det er bare så utrolig godt å se at det skjer mye i Colombia for tiden. Selv fikk vi ei prinsesse på torsdag og vi håper vi får hente henne hjem veldig snart! Lykke til!

ellymor1365380489
Skrevet

Gratulerer!!!!! Det var på tide. Lykke til framover:-)

Gjest Linn fra Stavanger
Skrevet

Gratulerer så mye!!!

Vennlig hilsen

carla1365380461
Skrevet

Gratulerer så mye med distrikt!!!

Håper detgår raskt nå!!

Klem

Skrevet

Ja, endelig! Vi fikk samme brev på onsdag, og ja, det gjorde godt!!! Håper vi får frislepp av tildelinger fra Colombia de neste ukene!

Klem fra Mamaya

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...