Gå til innhold

NHD. Er det farlig å bare kutte brått?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg tror ikke det er farlig,men jeg kan fortelle deg at det kan bli en lite behagelig opplevelse.

Forrige helg gikk jeg tom for cipralex (jeg bruker også 20 mg) og hadde ikke anledning til å komme meg inn til byen før langt utpå mandagen for å hente ny medisin.

Det var ingen god opplevelse. På mandags morgen var jeg veldig urolig, hadde skikkelige vonde strømstøt i hodet og følte meg ellers også helt jæ***.

Når jeg endelig fikk tatt medisinen igjen hadde jeg vært uten i litt over to dager bare, men rakk å føle meg så elendig.

Trapp heller ned sakte og rolig.

Jeg tror ikke det er farlig,men jeg kan fortelle deg at det kan bli en lite behagelig opplevelse.

Forrige helg gikk jeg tom for cipralex (jeg bruker også 20 mg) og hadde ikke anledning til å komme meg inn til byen før langt utpå mandagen for å hente ny medisin.

Det var ingen god opplevelse. På mandags morgen var jeg veldig urolig, hadde skikkelige vonde strømstøt i hodet og følte meg ellers også helt jæ***.

Når jeg endelig fikk tatt medisinen igjen hadde jeg vært uten i litt over to dager bare, men rakk å føle meg så elendig.

Trapp heller ned sakte og rolig.

Det trur jeg kan være forskjell fra person til person, det beste er jo å trappe ned,men jeg sluttet på dagen hadde brukt dem i 4mnd å merket ingenting,men ikke virket medisin på meg heller.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...