Gå til innhold

hvilke farger finnes trollulldressen i?

Anbefalte innlegg

Gjest trollfan!

Den jeg har kjøpt er oliven og mørkeblå. Forhandleren sa at det var den eneste fargen som finnes av guttefarger dette året i trolldressen.

Stemmer dette? Jeg finner ikke bilde av den noen steder og nettbutikkene jeg har vært innom i har trolldresser i flere blåfarger, men ikke den fargen jeg har kjøpt. Har jeg kjøpt dette årets modell? Betalte mye for den så om det er fra tidligere år vil jeg beholde dressen men forlange reduksjon i prisen.

Hvor finne sider med alle fargene fra dette årets trollkolleksjon? Ser nemlig ikke "vår" farge på trollsidene heller.

(fargen er ikke viktig, bare mammaen som er nyskjerrig!)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/198814-hvilke-farger-finnes-trollulldressen-i/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...