Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• org

3

• puttelull

2

• sheba

2

• Whimsy

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest nussenuss

he,he. Dette skal bli en spennende diskusjon.Her kysses det på munnen ja. Ikke bare mine egne barn, men også min kjempesøte gode nevø på 2 år. Er vokst opp med kyss på munnen selv jeg, men går da ikke å nusser på mamman min nå av den grunn. Dette slutter av seg selv det når den tid kommer. Jeg reagerer overhodet ikke på at besteforeldre og tanter og onkel nusser på barna heller. Eldstemann er 5,5 år nå, og nå er det nussing nesten kun når han leger seg., eller når han selv kommer med trutmunn.

Nå synes vel mange her jeg er "gal" tenker jeg:)

Nå har jeg ikke barn *helt* enda, og jeg aner ikke om jeg kommer til å kysse de på munnen, det kommer vel an på hva som faller normalt for meg. MEN da jeg var lita, kyssa jeg alltid foreldrene mine godnatt på munnen, og jeg har aldri tenkt på det som noe anna enn helt normalt. Det slutta automatisk da jeg ble en fem-seks (tror jeg?) år, og syntes at klemming holdt i massevis ;)

Annonse

Vi nusser ikke barna på munnen. Jeg kysser datteren min på panne, kinn og hode, men sønnen min protesterer alltid og sier: "Jeg liker ikke sussing!" Så da respekterer jeg det. Men det er masse kosing og klemming på barna hver dag. Junior kan godt komme bort til meg, gi meg en lang klem, smile og si:"Jeg er gla i deg, jeg mamma", og så svinse bort igjen.

Jeg er vokst opp uten kyss og klem, kan ikke huske at mine foreldre noen gang klemte meg. Selv klemmer jeg svigerforeldre og venner.

Gjest Minas Tirith

Jeg er akkurat som deg: liker definitivt ikke å kysse andre enn kjæresten min på munnen! Ikke ungene, heller!

Jeg er også av den typen som ikke er så veldig glad i BUL-klemmer, heller,da! Liker at nesten ukjente personer kaster seg om halsen min og er overhyggelig og klemmer!

JEg liker ikke at svigerinna mi klemmer meg hve rgng de kommer på besøk, og hver gang de drar igen, heller!

JEg vet jeg er sær, men jeg får litt klaustrofobi. Liker å klemme dem som står meg nærmest: gubben og ungene. Ingen andre!;-)

*ler litt av meg sjøl*

Hva er BUL klemmer?

Nusser på kinnet, men har absolutt ikke noe imot en liten *smask* av og til. Synes dette er greit med egne barn. Derimot smaskes det ikke på andres barn, det blir en liten klem i så fall, og barna klemmer hverandre i barnehagen. Overfor besteforeldre, tanter og onkler osv. er det nuss på kinnet eller en klem.Vi har ingen regler rundt dette, hva vi gjør har kommet helt naturig.

Annonse

Jeg nusser snuppa mi på munn, men det er jo tørre nusser da. Noen ganger bare "luftsusser" :-) Hun susser også pappa'n sin på munn. For oss er det helt naturlig og noe som bare er kommet av seg selv. Jeg regner med at det går over av seg selv også.

Jeg nusser ikke andre barn på munn. De gir jeg klemmer.

Bra det ikke bare er meg =)

Jeg jobber i b.hg og der er det flere barn som kysse barna sine på munnen. Jeg blir nesten flau av å se på!! Vet ikke hvor jeg skal se. Helt rart

*godt å få sagt det høyt*

*kremt*

Da hadde du blitt flau her også. Kysser alltid snuppa på munnen når jeg skal gå jeg, både fra sfo (og i b.hagen før), og hjemme. hehe bare koselig det, syns jeg. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...