Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hva er BUL klemmer?

Huff, nå har jeg gjort ei blemme!?

Velvel: Jo, i mitt miljø (gammeldans/folkemusikk-miljøet) sier vi "BUL-klem" om disse klemmene som blir utdelt i hytt og pine, uten at folk kjenner hverandre. Det skal være så familieært og vennskapelig å vanke i dette miljøet, nemlig.;-) Og det er aller verst hos dem som har lært seg å regne til 3, og dermed kan å danse pols i BondeUngdomsLagene! (BUL)

Dette var veldig dårlig forklart, da det er ganske intern "humor"... Håper at leserne forstår at det er skrevet med en smule ironi, dette her!

Men BUL-klemmer er ikke ironi!

*sukker over egne, manglende pedagogiske evner...*

Fortsetter under...

• Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• org

3

• puttelull

2

• sheba

2

• Whimsy

2

Mest aktive i denne tråden

Selvsagt nusser jeg barna mine på munnen, og de nusser tilbake.

Når det gjelder andres barn så følger jeg deres egne oppfordringer.

Tantebarna mine nusser oss på munnen, og jeg synes det er greit.

Andre barn gjør det ikke, og da presser jeg meg _selvsagt_ ikke på!

Gjest M.Angelica

*kremt*

Da hadde du blitt flau her også. Kysser alltid snuppa på munnen når jeg skal gå jeg, både fra sfo (og i b.hagen før), og hjemme. hehe bare koselig det, syns jeg. :)

Hehe..du altså! Godt du ikke har barnet ditt i min b.hg ;p =D =D

Jeg har ikke barn selv, men jeg synes det er rart når foreldre kysser barna på munnen. Synes på en måte sånt er forebeholdt kjærester. Mulig jeg endrer mening når jeg får egne barn =)

Når det kommer en liten hengiven prinsesse som akkurat har funnet ut at hun MÅ klemme ALLE i bhg før hun skal gå - og at mamma MÅ ha nuss i pannen, på kinnet, andre kinnet, nesen og munnen før hun går på jobb - da er det ikke lett å si nei :)

Jeg regner med det er en periode som etterhvert vil gå over.

Jeg tar ikke initiativ til å susse henne på munnen, jeg bruker pannen eller kinnet - men når hun gjør det selv stopper jeg henne ikke. Men nå ligger hun og koser med håret eller øret mitt mens vi ser på barnetv og jeg hviler på fanget hennes også da :)

Litt omvendt hjemme hos oss :)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...