Lillemus Skrevet 18. september 2005 Skrevet 18. september 2005 *Sukk* Vi bor i blokk med massevis av flotte lekeplasser rundt her. Disser, "gondolbane", klatrestativer, sandkasser, lekehus, fotballbane osv. Men tror dere ungene vil være ute? I går kastet jeg dem ut etter en borti granskauen sutrete formiddag og da var de faktisk ute en time og var sååå fornøyde da jeg måtte ut og hente dem inn til middags! Prøvde meg på samme nå, men etter et kvarter var de på døra og ville inn. Ikke planer, sa jeg og nektet å slippe dem inn - litt luft har da ingen vondt av! Ikke mor heller, jeg vet det, men vi skal ha 7-årsdag senere i dag og jeg trenger litt tid for å få ferdig kaker og vafler og div. ) Nå har jeg en mistanke om at de klarte å snike seg inn da en nabo gikk ut og heller oppholder seg i trappegangen enn å være ute... Må vel gå og ta en kikk. 0 Siter
Gjest sol etter regn Skrevet 18. september 2005 Skrevet 18. september 2005 Hiv dem ut, det har de bare godt av.. "Da jeg var liten"... var ikke noe som het å være inne dag etter dag. Nå, derimot... Nei, ikke ha dårlig samvittighet - MÅ de, så blir de kreative og finner de på morsomme ting. 0 Siter
kakki1365380609 Skrevet 18. september 2005 Skrevet 18. september 2005 Heisan ) Jeg holder også på å lage i stand til 7-årsdag i dag! Baker og rydder til den store gullmedalje nå mens faren tok alle tre med på åpen gymsal. Gratulerer med dagen ) 0 Siter
Linnea78 Skrevet 18. september 2005 Skrevet 18. september 2005 Å bruke det å være ute som straff er feil, mener nå jeg! Mener ikke at de ikke har godt av frisk luft. Men prøv omvendt psykologi. be dem masjere ut på det rommet i leiligheten der det er færrest leker og at de må være der til du har lagd selskap. Fint om du har mulighet til å dele dem slik at de ikke kan leke med hverandre. Du kan bruke det hver dag.... Da blir det etterhvert kjedelig å være inne. c",) For alle barn har godt av å være ute, det har selvfølgelig også mødre og fedre.... 0 Siter
Lisabeth Skrevet 18. september 2005 Skrevet 18. september 2005 Det kan være lurt å være ute med dem på dager da dere har tid til det. Hvis de har problemer med å aktivisere seg selv, kan du hjelpe dem i gang med å finne aktiviteter. Jeg tror unger som er vant med å være ute har lettere for å finne på noe å gjøre ute. 0 Siter
Lillemus Skrevet 18. september 2005 Forfatter Skrevet 18. september 2005 Det kan være lurt å være ute med dem på dager da dere har tid til det. Hvis de har problemer med å aktivisere seg selv, kan du hjelpe dem i gang med å finne aktiviteter. Jeg tror unger som er vant med å være ute har lettere for å finne på noe å gjøre ute. Jeg ute med dem også, men de er to stykker og de klarer utmerket godt å leke finfint med hverandre. ) Og akkurat denne helgen hadde jeg ikke tid til å være ute med dem. Det er ikke så stor stas å få bursdagsbesøk (familien) når stuegulvet ser ut som et sted man kunne satt poteter... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.