caprice Skrevet 18. september 2005 Skrevet 18. september 2005 Sikkert noen gode husmoremner her som kan svare meg på dette. Vi skal ha med en sjokoladelangpannekake til en tilstelning etterpå. Det blir helt sikkert en del igjen som vi kommer til å ta med hjem. (alle tar med restene av de t de bringer hjem). Spørsmålet er om det funker å fryse kaken når det er sjokoladeglasur og strøsselpynt på? Det hadde vært fint, for kaken er glutenfri, og jeg hadde tenkt til å ta den med - oppdelt i stykker, frosset for å ha i barnehagen til minsten slik at hun har noe på lur når de andre barna har med kake ifm bursdager etc 0 Siter
Linnea78 Skrevet 18. september 2005 Skrevet 18. september 2005 Det er ikke noe problem å fryse kaker.. Kremkaker er litt ugunstig, men sjokoladekaker går fint! 0 Siter
Mandolaika Skrevet 18. september 2005 Skrevet 18. september 2005 Noen ganger kan sjokoladeglasuren sprekke litt, er min erfaring, men det går som regel helt fint. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.