Gå til innhold

Skal i barneselskap - sykt barn

Anbefalte innlegg

Jentene skal i bursdag om en times tid.

Minstejenta hadde litt feber, fikk febernedsettende og sover nå.

Vi får se når hun våkner om hun også skal i bursdagen. Vet at hun har veldig lyst.

Jeg har kjøpt en gave fra hver av jentene. Eldstejenta gir selvfølgelig sin, men hva gjør vi med gaven fra minstejenta? Skal jeg sende den med hvis hun ikke kan gå?

Hadde bare hun blitt invitert og ikke hatt mulighet til å komme, ville vi ikke gitt gaven, men siden storesøster skal avgårde...

Hva hadde dere gjort?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/198888-skal-i-barneselskap-sykt-barn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde sendt med gaven, ikke risikert å smitte hele selskapet.

Ikke sikkert du blir så veldig populær blandt de andre foreldrene når de hører at du har gitt barnet febernedsettende for så å sende henne i bursdag.

Har snakket med mamma'n til bursdagsbarnet. Hun må gjerne komme om formen tilsier det...

Gjest det synes jeg

Datteren min skulle vært i bursdag i går, men jeg holdt henne hjemme siden hun hadde feber om natten og kastet opp en gang. Jeg synes ikke minstejenta di skal gå i selskap uansett. Du kan gi gaven om det er noen hun leker med mye, men ellers så trenger du ikke det.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...