ringerikskringla Skrevet 19. september 2005 Skrevet 19. september 2005 i dag er tullemor 2 år. og som tiden går.synes ikke det er lenge siden jeg så henne for første gang.masse svart hår og helt nydelig!! sta og bestemt er den lille furien men gud som vi elsker henne.. 0 Siter
kakki1365380609 Skrevet 19. september 2005 Skrevet 19. september 2005 Gratulerer med dagen ) Ja, tiden løper avgårde. Min eldste sønn er 7 år i dag og gikk avgårde på skolen med ny genser og ny bukse etter å ha blitt vekket av sin nye fotballvekkerklokke ) Senere blir det klassebursdag med bowling.... Sukk, min lille gutt er i ferd med å bli stor. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 19. september 2005 Skrevet 19. september 2005 Gratulerer med dagen. Ja, tiden går utrolig fort. JEg synes ikke det er lenge siden jeg tok en positiv gravi-test - og det var storesøster som lå der inne. Nå er det ikke så lenge før nr. 3 skal ut! Det er vel som de sa, de voksne, at tiden går så utrolig fort... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.