Gå til innhold

manglende klær i barnehagen

Gjest møkk lei av sløve foreldre

Anbefalte innlegg

Oi, det høres hektisk ut. Men det høres gøy ut å drive barnehage og.

Hektisk er bare fornavnet!

Men det er jo moro - i dag har fotografen vært her, og nå har jeg akkurat bestilt teaterbilletter til de største barna :)

Må vel kanskje innrømme at jeg ikke var helt klar over arbeidsmengden da jeg startet med dette, men jeg kan jo ikke gi meg nå! :)

Fortsetter under...

• Svar 162
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• PieLill

13

• Lillemus

8

• Sofies mamma

6

• morsan

5

Hektisk er bare fornavnet!

Men det er jo moro - i dag har fotografen vært her, og nå har jeg akkurat bestilt teaterbilletter til de største barna :)

Må vel kanskje innrømme at jeg ikke var helt klar over arbeidsmengden da jeg startet med dette, men jeg kan jo ikke gi meg nå! :)

Frist meg ikke inn i ledelsen.

;-)

Gjest møkk  lei av sløve foreldre

Så lenge du ikke er en av "gjengangerne" så vil jeg ikke tro at du kommer til å bli ringt etter pga ei strømpebukse.

Hun satte det nok for mye på spissen når hun dro fram glemt strømpebukse som grunn til å ringe.

Hadde det vært ytterklær så synes jeg det er mer grunn til bekymring og at vi da bør kunne ringe gjengangeren på jobben.

det er godt at det var noen som skjønte at det var satt litt på spissen:) Trur bare det er vi som har jobbet i barnehage som skjønner problematikken. Foreldrene klarer bare å tenke på seg selv og har ikke forståelsen for helheten og at vi faktisk har mange fler enn et barn i barnehagen.

det er godt at det var noen som skjønte at det var satt litt på spissen:) Trur bare det er vi som har jobbet i barnehage som skjønner problematikken. Foreldrene klarer bare å tenke på seg selv og har ikke forståelsen for helheten og at vi faktisk har mange fler enn et barn i barnehagen.

Ja det er sant at det er noen foreldre som ikke klarer å forstå at vi har en haug med barn og når vi fordeler dem på antall voksne så blir det gjerne 8-10 barn pr voksen.

Frist meg ikke inn i ledelsen.

;-)

*ler*

Har fått litt ny info, betryggende :)

Iflg. arbeidsmiljøloven har jeg visst ganske rett likevel, den er litt selvmotsigenden - så det er bare spørsmål hva man veier tyngst.

I tillegg har jeg fått kopi av en lignende sak (prøvetid, advarsler, utvidet prøvetid, etc), hvor bhg. vant :)

Og i dag skal jeg ha møte med kommunen for å finne ut om jeg kan utvide til 20 barn... Man skulle jo tro at man lærte av sine feil? :)

*ler*

Iflg. arbeidsmiljøloven har jeg visst ganske rett likevel, den er litt selvmotsigenden - så det er bare spørsmål hva man veier tyngst.

I tillegg har jeg fått kopi av en lignende sak (prøvetid, advarsler, utvidet prøvetid, etc), hvor bhg. vant :)

Og i dag skal jeg ha møte med kommunen for å finne ut om jeg kan utvide til 20 barn... Man skulle jo tro at man lærte av sine feil? :)

Stå på Persille! Det hender at rettferdigheten og fornuften seirer. selv i rettsapparatet.

Det kan også hende det blir enklere å drive med 20 barn. Større forhold reduserer ofte intrige- og sårbarhetsnivået.

Hvorfor i hele vide verden bruker du forresten nicket Persille. Det assosieres jo til langt sartere gjenstander enn deg...

;-)

mvh

Annonse

Gjest mirakel*2?

*ler*

johooo!!

Nå skal du virkelig banke livskiten ut av han idioten!:)

Stå på Persille! Det hender at rettferdigheten og fornuften seirer. selv i rettsapparatet.

Det kan også hende det blir enklere å drive med 20 barn. Større forhold reduserer ofte intrige- og sårbarhetsnivået.

Hvorfor i hele vide verden bruker du forresten nicket Persille. Det assosieres jo til langt sartere gjenstander enn deg...

;-)

mvh

Fordi hodet mitt er fullt av krøller, og mamma sang "lille persille" for meg da jeg var liten :)

johooo!!

Nå skal du virkelig banke livskiten ut av han idioten!:)

Heh, håper jo det da!

Det er en hun forresten :)

Og det er nesten ennå verre, man forventer jo at jenter har en viss forståelse for omsorg og hygiene medfødt - men så feil kan man ta!

Gjest mirakel*2?

Heh, håper jo det da!

Det er en hun forresten :)

Og det er nesten ennå verre, man forventer jo at jenter har en viss forståelse for omsorg og hygiene medfødt - men så feil kan man ta!

ok, trodde det var en han. Spiller ingen rolle. Hun ville ødelegge for barnehagen. Tenk på alle det ville involvert. 16 foreldre (8 unger?), de ansatte og deg. Nei, nå skal hun virkelig få svi for å ha stelt i stand alt dette rotet!

Heia Persille!:)

Fordi hodet mitt er fullt av krøller, og mamma sang "lille persille" for meg da jeg var liten :)

;-)

Lille persille i hagen står.

Lysegrønn kjole og krusete hår.

Hvorfor så stille, lille Persille,

Kanskje du ville på ball i år?

Da så....

mvh

Annonse

ok, trodde det var en han. Spiller ingen rolle. Hun ville ødelegge for barnehagen. Tenk på alle det ville involvert. 16 foreldre (8 unger?), de ansatte og deg. Nei, nå skal hun virkelig få svi for å ha stelt i stand alt dette rotet!

Heia Persille!:)

Bukker og nikker :)

Og hva med ballet?

Helt ærlig nå: Er du en skapballerina?

mvh

Tja, ikke ballerina kanskje...

Men er fan av rosa - det må jeg jo innrømme :)

Noe Billa selvfølgelig bærer litt preg av... *host*

Også ballkjoler - jeg drømmer om å få gå på gardeball en gang, men jeg innser jo at jeg nå muligens begynner å bli for gammel, hulk :(

Tja, ikke ballerina kanskje...

Men er fan av rosa - det må jeg jo innrømme :)

Noe Billa selvfølgelig bærer litt preg av... *host*

Også ballkjoler - jeg drømmer om å få gå på gardeball en gang, men jeg innser jo at jeg nå muligens begynner å bli for gammel, hulk :(

Du får slå deg på befalet. De er vel litt mer modne.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...