Gå til innhold

Skille eller skylle - whatever

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

*Hehe* 6-åringer sier mye rart ja. Min pode fikk høre at om jeg solgte leiligheten min så fikk jeg masse penger (han er nesten stygt opptatt av penger!), men jeg sa at det kunne jeg jo ikke for da hadde jeg ikke noen plass å bo. Han foreslo at jeg kunne bo hos pappa (altså hans far som har nye samboer). Jeg måtte le:"Neeeei, det hadde vel blitt litt trist å bå på gjesterommet hos pappa og XXX i lengden?" Han tenkte seg litt om:"Jaaaa, for der har de jo alle klærne sine." :o)

*Hehe* 6-åringer sier mye rart ja. Min pode fikk høre at om jeg solgte leiligheten min så fikk jeg masse penger (han er nesten stygt opptatt av penger!), men jeg sa at det kunne jeg jo ikke for da hadde jeg ikke noen plass å bo. Han foreslo at jeg kunne bo hos pappa (altså hans far som har nye samboer). Jeg måtte le:"Neeeei, det hadde vel blitt litt trist å bå på gjesterommet hos pappa og XXX i lengden?" Han tenkte seg litt om:"Jaaaa, for der har de jo alle klærne sine." :o)

Haha!

Apropos penger: Når vi ikke har mer penger, er det bare å gå i banken og kjøpe nye, i følge samme 6-åring

:)

Haha!

Apropos penger: Når vi ikke har mer penger, er det bare å gå i banken og kjøpe nye, i følge samme 6-åring

:)

Eller som min søster sa den gangen sjekk var et vanlig betalingsmiddel, og vår mor hadde sagt at hun ikke hadde penger til å kjøpe ditt-og-datt som søsteren min ønsket seg:

"Men kan du ikke bare skrive ut en sjekk, da?":

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...