Gjest Nok næringsstoffer for eldre barn? Skrevet 20. september 2005 Skrevet 20. september 2005 Er det ok at 2-åringen får samme grøt som babyen innimellom...? 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 20. september 2005 Skrevet 20. september 2005 Selvfølgelig, hvis han vil. Det er da bare sundt. 0 Siter
kizmiaz Skrevet 20. september 2005 Skrevet 20. september 2005 Vi gir 2-åringen vår 8 mnd fullkornsgrøt fremdeles. Jeg blander en smørklatt eller skvett matolje i grøten for å øke kaloriinnholdet, Barnematen man får kjøpt er ikke noen kaloribomber, akkurat (har en tynn to-åring, jeg da). 0 Siter
Gjest Montass Skrevet 20. september 2005 Skrevet 20. september 2005 Jeg gir 3 åringen min det enda... han liker det og vil gjerne ha det. Han eter 8 mnd-grøt bare...han hater 1 årsgrøt(m klumper)...den er ikke så søt sikkert så 8-mnders grøten. Han klir veldig lett av klumper i grøten. 0 Siter
Rhea Silvia Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 Her spises det juniorgrøt fra Småfolk nesten hver kveld av treåringen. Selv seksåringen tar en talerken inn i mellom. Den lages på melk, og den eldste får en neve mandler oppi, mens treåringen får et par rosiner. I følge helsesøster og lege er det et sunt og godt alternativ også for store barn. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.