Gå til innhold

Hvorfor er noen gutter sånn...?

Anbefalte innlegg

Gjest ulykkeligjente18

Jeg traff en gutt på et utested, og vi hadde det kjempe koslig. Det endte med at jeg ble med han hjem om natten. Jeg besøkte han to dager etterpå og vi har skrevet litt meldinger. Men etter noen dager hørte jeg ikke noe mer fra han, og når jeg lurte på om vi skulle finne på noe så passet det ikke... Jeg blir så ulykkelig og lei meg når han er sånn, trodde han var en skikkelig gutt. Jeg skjønner jo nå i ettertid at han sikkert bare var ute etter å utnytte meg... Har hørt litt rykter om han at han er en rundbrenner...

Måtte bare få det ut...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/199182-hvorfor-er-noen-gutter-s%C3%A5nn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når du har sex med en du akkurat har truffet risikerer du jo at han dumper deg - ikke fordi det bare var sex han var ute etter, men fordi han etter å ha blitt kjent med deg finner ut at dere ikke passer sammen likevel.

Det kunne like gjerne hendt at han fant det ut uten at dere hadde sex første kvelden. Man må jo bli kjent før man vet om det er noe å satse på. Å ha sex gir heller ingen garanti for at ting vil vare.

Gjest ulykkeligjente18

Når du har sex med en du akkurat har truffet risikerer du jo at han dumper deg - ikke fordi det bare var sex han var ute etter, men fordi han etter å ha blitt kjent med deg finner ut at dere ikke passer sammen likevel.

Det kunne like gjerne hendt at han fant det ut uten at dere hadde sex første kvelden. Man må jo bli kjent før man vet om det er noe å satse på. Å ha sex gir heller ingen garanti for at ting vil vare.

mm, du har rett i det, føler at det var en liten trøst egentlig...

Jeg er en annen

Hva mener du med utnytte deg? Sa han noe som ga inntrykk at han var interessert i et langvarig forhold? (For øvring en snodig ting å si allerede første gang man møtes, eller hur?) Et one night stand er ikke det samme som begynnelsen på et forhold.

• 2 måneder senere...
Gjest guttioslo

mm, du har rett i det, føler at det var en liten trøst egentlig...

Ellers kan det hende at dere blir sammen. Jeg var på date med en jente jeg overnattet hos hun første daten og nå er vi sammen. Men hva om jeg eller hun senere hadde funnet ut av at vi ikke passet sammen

• 1 måned senere...

Annonse

Kan ikke annet å fortelle deg at du på en måte har vært heldig som har lært så tidlig i livet...dette hender titt og ofte, og beklagelig nok lærte du the hard way; blir du med gutter hjem sånn uten videre kan du på ingen måte regne med at de mener nå mer. Jenter klarer sjelden innvolvere seg uten at følelsene henger med, men dette gjelder da ikke alltid gutter.

Man lærer så lenge man lever - og tro men, det er MANGE jenter der ute som har brent seg verre enn deg.

• 2 måneder senere...
Gjest meggutten

Ellers kan det hende at dere blir sammen. Jeg var på date med en jente jeg overnattet hos hun første daten og nå er vi sammen. Men hva om jeg eller hun senere hadde funnet ut av at vi ikke passet sammen

De man har lyst på noe langvarig med har man da ikke sex med første natta...det er i one night stand at det skjer...

Du foreslo å finne på noe, men det passet ikke for ham.

Det KAN jo bety at det faktisk ikke passet, det trenger ikke ha vært en unnskyldning.

Du kan jo foreslå å finne på noe en gang til, men sier han nei da også, så er han ikke interessert i noe mer.

Ellers synes jeg du har fått gode svar nedover her, når du har sex med en du har møtt på byen, så kan du ikke regne med at det blir et langvarig forhold ut av det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...