Gjest Bjijitte Skrevet 20. september 2005 Skrevet 20. september 2005 Er den farlig for tennene? E330 og E296? 0 Siter
benniie Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 Når du spiser og drikker synker pH i munnen og det slites på emaljen. Når du tygger tyggis øker spyttsirkulasjonen og pH angrepet stanses. Jeg kan ikke tenke meg at disse syrene er skadelige for tennene, da tror jeg ikke tyggisen hadde vært lovlig. ( Og den hadde virket mot sin hensikt) 0 Siter
Gjest Bjijitte Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 Når du spiser og drikker synker pH i munnen og det slites på emaljen. Når du tygger tyggis øker spyttsirkulasjonen og pH angrepet stanses. Jeg kan ikke tenke meg at disse syrene er skadelige for tennene, da tror jeg ikke tyggisen hadde vært lovlig. ( Og den hadde virket mot sin hensikt) De selger jo cola og det skader jo tennene. Men da satser vi på at sukkerfri tyggis ikke er skadelig for tennene. 0 Siter
benniie Skrevet 23. september 2005 Skrevet 23. september 2005 De selger jo cola og det skader jo tennene. Men da satser vi på at sukkerfri tyggis ikke er skadelig for tennene. men det er ingen som har hevdet at cola har en forbedrende effekt på pH i munnen, heller tvert imot. Du kan nok trygt tygge tyggis:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.