Gjest midia Skrevet 20. september 2005 Skrevet 20. september 2005 Nå krysser vi fingrene for Lurvelines datter som i morgen skal gjennom nok en operasjon. Nå er det det andre beinet som står for tur å skal bli brukket og skrudd sammen og hun må sitte i rullestol igjen. Forrige operasjon var vellykket og nå håper vi denne også går like fint. Hun opereres for skjeve lårbein.å nå blir hun så fin atte!! 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 20. september 2005 Skrevet 20. september 2005 *krysser fingre* Håper virkelig hun blir bra! 0 Siter
Lillemus Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 Krysser det som krysses kan! Alle gode og varme tanker sendens Lille-Lurveline! 0 Siter
Whimsy Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 *Krysser fingre og tær* Håper alt går bra nå også!! Lykke til Lille Lurveline-jenta 0 Siter
jubalong70 Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 Oj, ja jeg skal krysse fingrene - så godt det lar seg gjøre nå som de er så hovne... Høres skikkelig vondt ut, men når resultatet blir bra. Hvor gammel er barnet? 0 Siter
Gjest midia Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 Oj, ja jeg skal krysse fingrene - så godt det lar seg gjøre nå som de er så hovne... Høres skikkelig vondt ut, men når resultatet blir bra. Hvor gammel er barnet? Takk for kryssingen! 8 år er hun.Veldig flink jente og ingen sure miner for at hun må sitte i rulle stol i mange uker igjen. 0 Siter
Gjest midia Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 *krysser fingre* Håper virkelig hun blir bra! Det ble tatt røntgen av beinet som fikk samme behandlig i vår og det var de strålende fornøyd med! Takk for kryssingen!! 0 Siter
Gjest midia Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 Fingre og tær er krysset! Bra! tusen takk! 0 Siter
Gjest midia Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 Krysser det som krysses kan! Alle gode og varme tanker sendens Lille-Lurveline! Skal hilse dem med det i dag når jeg får telefon senere i dag etter operasjonen. 0 Siter
Gjest midia Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 *Krysser fingre og tær* Håper alt går bra nå også!! Lykke til Lille Lurveline-jenta Takker! 0 Siter
Goldy79 Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 *krysser fingre* Håper virkelig hun blir bra! Kva er det som feilar dattera hennar? :-? 0 Siter
Gjest blomsterløk Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 Her krysses det som krysses kan. For en flink liten jente. Varme tanker herfra. 0 Siter
Aryane Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 Håper det går bra, jeg krusser fingrene! Går det bra med 10-åringen din som var syk forleden? 0 Siter
serendipity Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 Stakkars.. huff... Vi får virkelig håpe hun "kommer seg" fort :-))))) Lykke til!!! 0 Siter
Gjest midia Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 Håper det går bra, jeg krusser fingrene! Går det bra med 10-åringen din som var syk forleden? Ja utrolig nok så var han feberfri å ganske så frisk morgenen etterpå. Var litt slapp i går,men nå er han på skolen igjen. Han pleide å ha det sånn før, at han ble akutt syk for så å være helt frisk etter noen timer,men det er noen år siden sist å jeg håper det bare ble med denne gangen nå da. 0 Siter
Gjest midia Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 Kva er det som feilar dattera hennar? :-? Hun har skjeive lårbein,nå er det andre foten som opereres. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.