Gå til innhold

Hvilke sokker bruker dere i Sorel/Kamik støvlene?

Anbefalte innlegg

Gjest guttemammaen

Har akkurat vært på posten og hentet ut Sorelstøvlene jeg har bestilt fra Barn og leker. De ser veldig fine ut, men jeg lurer litt på størrelsene.

Har ikke fått prøvd på podene ennå, men lurer på hvilke sokker det må være plass til i disse støvlene? Holder det med tynne ullstrømper på de kaldeste dagene (fks fra Nøstebarn), eller må man ha hjemmestrikkede raggsokker?

Takknemlig for svar :-)

Fortsetter under...

Min sønn som da var 4 år fikk Kamik-støvler i fjor. Jeg tror han på det aller kaldeste brukte et par Ullvang-sokker utenpå vanlig tynne sokker. Nå er sønnen min Veldig varm både i kropp og bein, så han syntes støvlene var for varme når det ikke var veldig kaldt ute, selv om han hadde bare vanlige sokker.

Så det kommer nok litt an på hvor varm gutten din er på bena, men det trengs nok ikke så veldig tykke sokker i vanligvis.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...