Gå til innhold

Litt skryt for en gangs skyld ;o)

Anbefalte innlegg

Jeg hadde jo her tidligere et skikkelig utbrudd over ventetid og AF og i grunnen det aller meste. Ikke akkurat fornøyd med tingenes tilstand, kan man si...

Vel, jeg venter jo ENDA på telefonen, så akkurat den biten er jeg jo fremdeles særdeles misfornøyd med, men jeg må bare få skryte litt av Colombiateamet. Mye ville selvfølgelig helst hatt enda mer, men jeg må likevel si at det har vært en vanvittig positiv utvikling den siste tiden!

Tidligere kviet jeg meg for å ringe, følte jeg var til bry og forstyrret, men etter å ha lest på mailinglista at både den ene og den andre hadde "hyggelige samtaler" med damene på AF, så har jeg også våget å ringe igjen. Og ble virkelig skikkelig positivt overrasket! :-)

Ble møtt med varme, forståelse og tålmodighet - og en troverdig oppfordring om at jeg bare må ringe igjen, om jeg trenger noen å snakke med (noe gudene skal vite at jeg trenger for tiden...).

Så ikke vet jeg hva som har skjedd inne hos AF, men postitivt, det er det definitivt! Damene er kanonhyggelige og hjelpsomme, og oppdateringene av hjemmesidene blir bare mer og informative (selv om mye helst ville hatt enda mer der også, hehehe...).

Så det var dagens hyllest til damene på AF som sikkert ikke får så rent få frusterte henvendelser nå som Colombia har gått så tregt :-)

Så håper jeg bare at de virkelig vet hva de snakker om, når de sier at de håper at det skal skje mye i høst. Jeg har en mistanke om at de vet mer enn de sier, og jeg kan vel ikke annet enn å akseptere deres beskjed om at de ikke kan si noe som helst før de er 100% sikker på at tildelingen er tildelt.

Og inntill det lyses ut stilling som flue på veggen hos ICBF eller AF, så får jeg vel bare glede meg over at informasjonen fra AF tross alt er bedre enn noensinne ;o)

Sånn! Det var dagens skryt ;o)

Beste hilsen fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/199275-litt-skryt-for-en-gangs-skyld-o/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så flott at det har blitt letter å ringe inn til AF :-).

Håper dere får TELEFONEN også snart snø - nå har dere jammen ventet lenge nok!!!!!!!!!

Klem fra

Takk, jeg håper du har rett. Jet er KANONKLAR!!!!!

Men mitt håp om at noen skulle få tildeling i dag, har gitt resultater i alle fall. Så nå håper jeg litt ekstra mye for meg selv også, i håp om at det har noen effekt ;o)

beste hilsen fra

Det var et veldig koselig/positivt innlegg, Snø!

Jeg vil bare henge meg på... de fortjener en positiv tilbakemelding hos AF!

Og den stillinga som flue på veggen - den tror jeg det vil bli kamp om!;-)

Ønsker deg massevis av lykke til utover høsten. Nå MÅ dere da snart få godmeldingen deres!!! Krysser fingre og tær og alt jeg har! Bon chance!

Takk, jeg håper du har rett. Jet er KANONKLAR!!!!!

Men mitt håp om at noen skulle få tildeling i dag, har gitt resultater i alle fall. Så nå håper jeg litt ekstra mye for meg selv også, i håp om at det har noen effekt ;o)

beste hilsen fra

Kjære snø :o))

Krysser ALT jeg har for at det er deres tur neste gang !!!!!!!

Stooor klem fra

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...