Gjest ...i ammetåka Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 Bare lurer her jeg går i ammetåka.. har det skjedd at du har glemt å putte inn puppen igjen etter at du har ammet "offentlig"? 0 Siter
jubalong70 Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 Hmmm, nei det tror jeg ikke at jeg gjorde. Men jeg har gått ut med gensere fulle av gulp og hullete joggebukser. 0 Siter
Sofies mamma Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 Nei, aldri skjedd. Tror ikke jeg var plaget av ammetåke. Glemte fort ting jeg hadde sagt eller visste ikke om jeg hadde sagt det, en periode, ellers alt vel... 0 Siter
smekka Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 Ha ha ha, nei dét har jeg ikke gjort, men det var ganske tåkete i heimen sist jeg fikk barn. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 Har hendt jeg har glemt å putte den i amme-BH'en, ja! Men hadde jo genser/topp utenpå da, ble ikke sittende med puppen i det fri. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 Nei, Gødd, så langt borti tåkeheimen har jeg heldigvis ikke vært... Jeg glemmer innimellom å trekke på meg BH'en igjen, men genseren dekker jo puppen, så ;-) 0 Siter
Gjest kroppogsjel Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 Ha ha ha. ei venninne av meg glemte å dra ned genseren etter å ha ammet på Tusenfryd. Jeg gliste no sinnsykt da hun fortalte det. Hun hadde husket å kneppe igjen bh-en, men ikke å trekke genseren ned. hi hi hi 0 Siter
Gumman Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 Var på flyreise alene med lillegutt da han bare var noen uker. Han hylte og gråt, og jeg greide til slutt å roe ham ned med pupp osv. og lente meg bakover i setet og lukket øynene leeeeeenge. Duppet nok en god stund. Da jeg åpnet øynene igjen så jeg ei lita jente på andre sida av midtgangen glane på meg. Kanskje ikke så rart, der jeg satt og sugde på smukken til babyen med puppen ute mens babyen sov sin skjønneste søvn på fanget..... Men flyvertinna burde kanskje ha vekket meg og sagt fra...? 0 Siter
Åsemor Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 Var på flyreise alene med lillegutt da han bare var noen uker. Han hylte og gråt, og jeg greide til slutt å roe ham ned med pupp osv. og lente meg bakover i setet og lukket øynene leeeeeenge. Duppet nok en god stund. Da jeg åpnet øynene igjen så jeg ei lita jente på andre sida av midtgangen glane på meg. Kanskje ikke så rart, der jeg satt og sugde på smukken til babyen med puppen ute mens babyen sov sin skjønneste søvn på fanget..... Men flyvertinna burde kanskje ha vekket meg og sagt fra...? Hehe!! Det var dagens historie!!! 0 Siter
Gjest prust Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 Var på flyreise alene med lillegutt da han bare var noen uker. Han hylte og gråt, og jeg greide til slutt å roe ham ned med pupp osv. og lente meg bakover i setet og lukket øynene leeeeeenge. Duppet nok en god stund. Da jeg åpnet øynene igjen så jeg ei lita jente på andre sida av midtgangen glane på meg. Kanskje ikke så rart, der jeg satt og sugde på smukken til babyen med puppen ute mens babyen sov sin skjønneste søvn på fanget..... Men flyvertinna burde kanskje ha vekket meg og sagt fra...? Huff! *LOL* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.