Gå til innhold

Whey


nick

Anbefalte innlegg

Jeg trener ca. annenhver dag. Dvs, dersom arbeidsskjemaet gjør det mulig. 40 min på tredemølla, alternerer mellom upper og lower body, abdominals normalt hver gang, avslutter med steppemaskin. Det hele tar 1 time og 40 minutter, sånn ca.

Treninga er ikke så alvorlig at det gjør noe, men jeg har droppet de kiloene jeg bestemte meg for og har hatt en merkbar fremgang styrkemessig. Ikke så rart siden jeg aldri har styrketrent før. Jeg har aldri brydd meg om noe spesiellt kosthold, men prøver å unngå den verste søppla.

Jeg gikk forbi apoteket, og de hadde stabler med Whey på utstilling. Er dette noe for en halvseriøs amatør som meg? Hva smaker det? Når skal det taes?

Er det dyrt?

Jeg har kjørt noen søk, og de skryter fælt. Noen som whet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet ikke om det er lov å komme med linker her, men for den gode saks skyld tar jeg sjansen. på www.treningsforum.no finner du sikkert svar og mer til. Ellers bør man innta en proteinmenge som tilsvarer det dobbelte av sin vekt i gram. Veier du 80 kg må du få i deg 160 gram proteiner om dagen. For å greie det er et proteintilskudd til stor help.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om det er lov å komme med linker her, men for den gode saks skyld tar jeg sjansen. på www.treningsforum.no finner du sikkert svar og mer til. Ellers bør man innta en proteinmenge som tilsvarer det dobbelte av sin vekt i gram. Veier du 80 kg må du få i deg 160 gram proteiner om dagen. For å greie det er et proteintilskudd til stor help.

Takker! skal sjekke linken. Ellers har jeg søkt på iform.no, og der er det en del også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...