Gå til innhold

Trengst virkelig alle disse lykkepillene?

Anbefalte innlegg

Legger man på seg av ssri?

Jeg ble annbefalt å begynne med dette pga. pms.

Vektøkning _kan_ være en av bivirkningene. Sært ulikt fra person til person.

Personlig ville jeg gått hele veien med å prøve å stabilisere hormonene før jeg prøvde et SSRI.

mvh

Fortsetter under...

• Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• PieLill

11

• Jeg er en annen

5

• rose23

3

• mil1365380270

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest KariKruskakli

Vektøkning _kan_ være en av bivirkningene. Sært ulikt fra person til person.

Personlig ville jeg gått hele veien med å prøve å stabilisere hormonene før jeg prøvde et SSRI.

mvh

Det kan jeg love deg;)

Jeg vil sette meg grundig inn i alle bivirkningene før jeg begynner å tygge lykkepiller.

Ikke har jeg tenkt å gå opp i vekt og ikke vil jeg ha lavere sexlyst, så forløpig er det ikke aktuelt.

Det kan jeg love deg;)

Jeg vil sette meg grundig inn i alle bivirkningene før jeg begynner å tygge lykkepiller.

Ikke har jeg tenkt å gå opp i vekt og ikke vil jeg ha lavere sexlyst, så forløpig er det ikke aktuelt.

Iblant er det så enkelt som en p-sprøyte. Iblant er p-sprøyten et hel...

Jeg synes det er litt merkelig at leger ikke er mer ivrige på å gå etter hormonene _først_ når det helt klart er de som er årsaken til problemene.

De minst dokumenterte og mest underslåtte bivirkningene ved SSRI er ettervirkningene. De problemene man kan få etter seponering.

Det er mange skrekkhistorier om tukling med hormonene også. Der kan man også få vektøkning.

;-)

Samtidig har jeg en lekmannsteori om at om at når hormonene steller i stand bråk kan det jo hende at hele kroppen har gått av at de temmes.

mvh

jeg vet ikke. jeg går ikke på medisiner nå. jeg er mer glemsk enn noensinne. jeg glemmer dumme ord, tegn. forvirrer begrep. sier andre ord enn de jeg tenker. jeg vil ikke på medisin dog.ikke med det første. kan være medisinen din har hjulpet deg å komme dit du trengte å komme for å bli så fri som du er nå.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...