Gå til innhold

Hvilke sokker foretrekker dere

Anbefalte innlegg

Gjest selv egentlig?

Vi diskuterer og anbefaler ullsokker og lignende til barna våre, men hvilke sokker synes dere er best selv?

Jeg er lei av mine billig-sokker og lurer på hvor dere andre kjøper sokker og hvor dere er mest fornøyd. Hvilke er best? (ikke ull)

Hvilke sokker foretrekker dere

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/199398-hvilke-sokker-foretrekker-dere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor ikke strikke selv? Det er både morsomt og nyttig, og det er såå masse fine garntyper.

Kjøpte meg et garn som heter opal på www.maudsgarn.no. Deilige ullstrømper, litt tynne, med masse fint mønster ble det!

Har også strikke i alpakka, da det er 7 ganger varmere enn saueull. Men de er ikke så slitesterke. Men det gjør ikke noe :o)

I alle fall morsomt å strikke! :o)

Annonse

Gjest betasuppe

Hvorfor ikke strikke selv? Det er både morsomt og nyttig, og det er såå masse fine garntyper.

Kjøpte meg et garn som heter opal på www.maudsgarn.no. Deilige ullstrømper, litt tynne, med masse fint mønster ble det!

Har også strikke i alpakka, da det er 7 ganger varmere enn saueull. Men de er ikke så slitesterke. Men det gjør ikke noe :o)

I alle fall morsomt å strikke! :o)

Det er IKKE morsomt å strikke :)

Jeg bruker sånne til 10 kr fra europris og MAX og sånn. ;) Så kaster jeg de når det går hull, så får jeg skiftet ut sokkeparken innimellom...

Så har jeg endel par fra H&M av de litt tykkere sokkene med motiv av dyr på tærne.

*gjesp*

Akkurat nå har jeg på meg et par ullsokker fra militæret, de er skikkelig gode.

Det blir stort sett til at jeg kjøper bomullssokker på Lindex. Antagelig er det bare av gammel vane. Det er sikkert like gode sokker andre steder. Det eneste kravet jeg har til sokkene mine, er at de ikke skal ha masse mønster, hunder, katter eller annet dill.

Jeg har masse sokker, jeg kjøper ofte sokker og ønsker meg alltid det til jul og bursdag.

He he, kan ha noe med at jeg hater og pare sokker, og derfor må ha ett stort lager ;-) Og så glemmer jeg ofte og pakke med sokker når jeg skal på tur.

Med andre ord, ikke noe flink husmor jeg ;-)

Ulvang ullsokker sine er gode om vinteren. Har både tynne og litt mer tykke.

H&M sine litt tykke med figurer på er kjempegode, deilige og myke.

Ellers går det mye i billig sokker. Hiver de når det kommer hull.

Kjøper også litt sokker på Cubus, de har ok kvalitet.

Og så har jeg endel adidas sokker, men de har ikke den samme kvaliteten som de hadde før.

Annonse

Ensfarga bomullssokker i 3-4pack på KappAhl er finfine sokker. Innimellom "skeier" vi ut og kjøper 2-3 pakk med mønster.Fordelen med å kjøpe samme sokker i samme farger er at man alltid finner 2 like etter vask...

Ullsokker så kjøper jeg Trysil-sokken til 35 kr på Europris. De holder beina varme, og de er, etter min erfaring, like gode som Ulvang, Røros-sokken og andre lignende.

Dessuten strikker "bestemor" ullsokker :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...