mrxx Skrevet 23. september 2005 Skrevet 23. september 2005 Det ligner ikke på deg. Dessuten er de jo svenske. Hehe, men tenk om jeg snakker svensk da:-) 0 Siter
amber sun Skrevet 23. september 2005 Skrevet 23. september 2005 Hehe, men tenk om jeg snakker svensk da:-) Det tror jeg ikke du gjør. 0 Siter
mrxx Skrevet 23. september 2005 Skrevet 23. september 2005 Det tror jeg ikke du gjør. Du kjenner meg ikke igjen med klær på du...*lol*... 0 Siter
amber sun Skrevet 23. september 2005 Skrevet 23. september 2005 Du kjenner meg ikke igjen med klær på du...*lol*... Burde jeg kanskje rødme nå? Næsj, ingen grunn til det Jeg kjenner deg ihvertfall igjen uten klær på, hehe. *s* 0 Siter
mrxx Skrevet 23. september 2005 Skrevet 23. september 2005 Burde jeg kanskje rødme nå? Næsj, ingen grunn til det Jeg kjenner deg ihvertfall igjen uten klær på, hehe. *s* Hehe, nå tror alle at du har sett meg naken, fantasien til folk er som regel mange ganger verre en virkeligheten:-) 0 Siter
amber sun Skrevet 23. september 2005 Skrevet 23. september 2005 Hehe, nå tror alle at du har sett meg naken, fantasien til folk er som regel mange ganger verre en virkeligheten:-) Ja ikke sant? Det er jo det som er morsomt, la folk tro ting på grunnlag av fantasien, hehe. For det stemmer det, som regel tror en at det har skjedd mye mer enn det som faktisk har skjedd 0 Siter
Gjest lurulf Skrevet 23. september 2005 Skrevet 23. september 2005 Du kjenner meg ikke igjen med klær på du...*lol*... Neimen, har badstu tråden flyttet seg hit, eller?? Siden dere er uten klær, mener jeg? 0 Siter
Gjest lurulf Skrevet 23. september 2005 Skrevet 23. september 2005 Du er herved avslørt!!! Jeg klarte å finne platecoveret fra plata dere ga ut. det er du som er han kjekkasen foran med beltet, ikke sant? ;-) http://www.heavy.com/diesel2/covers/cover390.jpg *LOL* Flott jobba, morsan! Nå fikk jeg endelig sett mer enn øynene på mrxx 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 24. september 2005 Skrevet 24. september 2005 Er du så ung? ;-D Jepp, nådde ikke tenårene før på 90-tallet 0 Siter
mrxx Skrevet 26. september 2005 Skrevet 26. september 2005 Neimen, har badstu tråden flyttet seg hit, eller?? Siden dere er uten klær, mener jeg? Hehe..nja..ikke helt uten klær her...mangler endel på det. 0 Siter
Gjest lurulf Skrevet 26. september 2005 Skrevet 26. september 2005 Hehe..nja..ikke helt uten klær her...mangler endel på det. Håndkleet er på plass? Det er bra, vi vil ikke ha noen skandaler her på dol! 0 Siter
mrxx Skrevet 26. september 2005 Skrevet 26. september 2005 Håndkleet er på plass? Det er bra, vi vil ikke ha noen skandaler her på dol! Yepp, det er på plass, .......jeg sitter på det. 0 Siter
Gjest lurulf Skrevet 26. september 2005 Skrevet 26. september 2005 Yepp, det er på plass, .......jeg sitter på det. 0 Siter
ariadne Skrevet 26. september 2005 Skrevet 26. september 2005 Sardines, ja... der vanket jeg fast. Skal tro om det finnes en oversikt eller noe over bandene som spilte? Ja, dét hadde vært noe! Jeg har glemt hvilke jeg var på. Chris Isaac husker jeg, dog. 0 Siter
favn Skrevet 27. september 2005 Skrevet 27. september 2005 Ja, dét hadde vært noe! Jeg har glemt hvilke jeg var på. Chris Isaac husker jeg, dog. Han fikk jeg ikke med meg, men derimot mye annet. Hm, si fra hvis du kommer over en slags oversikt. Inspirert av ditt mimre-mimre, har jeg gjort noen søk, men uten hell. 0 Siter
ariadne Skrevet 2. oktober 2005 Skrevet 2. oktober 2005 Han fikk jeg ikke med meg, men derimot mye annet. Hm, si fra hvis du kommer over en slags oversikt. Inspirert av ditt mimre-mimre, har jeg gjort noen søk, men uten hell. Du kunne jo prøve her: http://www2.nrk.no/meldingsadmin/webmelding.aspx?prosjektid=192 0 Siter
favn Skrevet 3. oktober 2005 Skrevet 3. oktober 2005 Du kunne jo prøve her: http://www2.nrk.no/meldingsadmin/webmelding.aspx?prosjektid=192 Takk, morsomt med sånne pop/rock-genier, kanskje jeg skriver til Finn. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.