Gå til innhold

Utesteder på 80-tallet


Gjest KariKruskakli

Anbefalte innlegg

Mente det du var i. Men du er så restriktiv med informasjonen at jeg gir opp ;-)

Ja, det kunne vært moro å se om vi klarte å gjette navnet på HANS band, men når han har bestemt seg for å være så gnien, så.... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 196
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • mrxx

    62

  • morsan

    20

  • mil1365380270

    17

  • favn

    10

Mest aktive i denne tråden

Mente det du var i. Men du er så restriktiv med informasjonen at jeg gir opp ;-)

Hehe, ja vil ikke gi noen opplysninger her på åpent, det vil jo si litt om hvor jeg er i fra også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bandet jeg spilte i, spilte stort sett på østlandet, men noen avstikkere til andre deler av landet og vi var i Sverige også. Bandet jeg spilte i, vil du ikke klare å finne ut hvem er, skal svært mye til for at du vil klare det, for så kjent var vi ikke at du vil huske navnet. Selv om vi var godt kjent der hvor vi hadde spillejobber. Dette er tross alt over 25 år siden.

Vi i dette bandet var i sin tid store forbilder til ett kjent band som hadde sin storhetstid på 80-tallet, kanskje i begynnelsen av 90 også.

Jeg har ikke sagt noe om hvilket band dette er.

Jeg spilte i slutten av 70-årene, ikke i slutten av 80 eller begynnelsen av 90-tallet.

Da vi spilte sammen med det kjente bandet, var ikke det en konsert, men bare undet ett arrangement hvor flere band var samlet og hvor vi satte sammen noen som spilte sammen litt den kvelden.

Det bandet jeg spilte i hadde en kvelds comeback bare, noe som den kjente gruppa hadde mast mye om i lengre tid.

Det er nok litt surrings i hjernen din ja, var dette oppklarende?

De som hadde dere som forbilder må ha vært Return, tipper Babette.

Ellers husker jeg Public Enemies fra lyktestolpene. Men jeg tror jeg har tippet på dem før, og du sa nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja vil ikke gi noen opplysninger her på åpent, det vil jo si litt om hvor jeg er i fra også.

Nei, det forstår jeg. Blir bare imponert over folk som kan spille noe. Jeg fikk nemlig triangel i musikktimene på barneskolen ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De som hadde dere som forbilder må ha vært Return, tipper Babette.

Ellers husker jeg Public Enemies fra lyktestolpene. Men jeg tror jeg har tippet på dem før, og du sa nei.

Har dette vært oppe før? Husker ikke det jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det forstår jeg. Blir bare imponert over folk som kan spille noe. Jeg fikk nemlig triangel i musikktimene på barneskolen ;-)

Jaha...men klarte du å spille på den da?...:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er masse navn som er nevnt i tråden her nå, les lenger opp.

Nå skjønner jeg hvor lurulf hadde dette med band fra, hehe.

:)

Skal ikke gjette, ihvertfall ikke her på åpent. Ærlig talt så husker jeg nok ikke så mange band fra 70tallet heller, må jeg innrømme. Men kanskje jeg aner hvilket band på 80-tallet som ble inspirert av dere.

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skjønner jeg hvor lurulf hadde dette med band fra, hehe.

:)

Skal ikke gjette, ihvertfall ikke her på åpent. Ærlig talt så husker jeg nok ikke så mange band fra 70tallet heller, må jeg innrømme. Men kanskje jeg aner hvilket band på 80-tallet som ble inspirert av dere.

;)

Ja, kanskje og kanskje ikke:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er dårlig til å huske navn, men jaggu hadde jeg rett.

Eksisterer det noe mer og er det i det hele tatt noen nattklubb der lenger?

Det pleier å være konserter på et lokale som de kaller "blue garden"

Men jeg har ikke vært der, så jeg vet ikke åssen type lokale det er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...