Gå til innhold

Utesteder på 80-tallet


Gjest KariKruskakli

Anbefalte innlegg

Gjest KariKruskakli

Like barnslig begge veier, enten snørrunge-menn snakker om "stygge damer" eller tilsvarende kvinner snakker om "stygge menn". Voksne folk bør holde seg for gode til å omtale andre på den måten.

"............................................"

Kjære vene. Og det sier dols ener på stygg språkbruk.

Jeg går virkelig ikke rundt og sier det til noen.

Dette var tanker jeg hadde da jeg var 20, og det begynner å bli snart 20 år siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 196
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • mrxx

    62

  • morsan

    20

  • mil1365380270

    17

  • favn

    10

Mest aktive i denne tråden

Gjest KariKruskakli

Bare folk steller, holder i orden og vasker seg på normal måte, så kan de se ut som de vil, også rimelig edru da.

Ting som man har mulighet å gjøre noe med.

Har dama tjukke legger, så hara tjukke legger. Står støtt da. Spiller ingen rolle.

"Bare folk steller, holder i orden og vasker seg på normal måte, så kan de se ut som de vil, også rimelig edru da"

For meg også faktisk.

Men ikke da jeg var 20 og var på sjekker`n.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest schnachtswürde

"Bare folk steller, holder i orden og vasker seg på normal måte, så kan de se ut som de vil, også rimelig edru da"

For meg også faktisk.

Men ikke da jeg var 20 og var på sjekker`n.

Litt umoden med andre ord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære vene. Og det sier dols ener på stygg språkbruk.

Jeg går virkelig ikke rundt og sier det til noen.

Dette var tanker jeg hadde da jeg var 20, og det begynner å bli snart 20 år siden.

"Kjære vene. Og det sier dols ener på stygg språkbruk."

Det har fint lite med saken å gjøre.

".........................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KariKruskakli

"Bare om det er 100% nødvendig, kan jeg til nød røpe om jeg syns noen er usympatiske. Men det har ikke med utseende å gjøre."

Nei, å si at noen er usympatisk ser jeg ikke noe galt i - så lenge det er tilfellet.

"Og lange svarte nesehår! Det er så unødvendig."

Det er noe av det mest utrolige jeg ser. Jeg skjønner ikke at enkelte ikke ser det når de ser seg i speilet? (svarte eller ei)

".........................................."

"Bare om det er 100% nødvendig, kan jeg til nød røpe om jeg synes noen er usympatiske."

Ja, hadde dette bare vært sant du. Du må være litt forsiktig med hva du sier. Usympatisk er et meget pent ord i forhold til hva du har kaldt folk her inne.

"Bare om det er 100% nødvendig"

Ja, det virker som det har vært 100 % nødvendig mange ganger.

Det har jo vist seg mange ganger nå,at kjemien mellom meg og deg ikke stemmer, men en ting er jeg enig med deg i.

Det var ikke pene tanker jeg hadde som 20-åring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest KariKruskakli

"Kjære vene. Og det sier dols ener på stygg språkbruk."

Det har fint lite med saken å gjøre.

".........................................."

Jo,det har veldig mye med saken å gjøre.

For her mimrer vi, og jeg forteller hvordan jeg tenkte da jeg var ung.

At det ikke var pent tenkt er jeg jo fullt klar over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Bare om det er 100% nødvendig, kan jeg til nød røpe om jeg synes noen er usympatiske."

Ja, hadde dette bare vært sant du. Du må være litt forsiktig med hva du sier. Usympatisk er et meget pent ord i forhold til hva du har kaldt folk her inne.

"Bare om det er 100% nødvendig"

Ja, det virker som det har vært 100 % nødvendig mange ganger.

Det har jo vist seg mange ganger nå,at kjemien mellom meg og deg ikke stemmer, men en ting er jeg enig med deg i.

Det var ikke pene tanker jeg hadde som 20-åring.

Ok, nå skal jeg bruke den språkbruken du snakker om: Er du litt mindre smart? Det du siterer der var det ikke jeg som sa - det var vedkommende jeg svarte.

Prøv å holde tunga rett i munnen, så unngår du å komme med slikt tull som dette. Prøv i det minste å bruke innsiden av hodet nok til at du klarer å skille to nick (2!) i samme tråd fra hverandre. *Rister på hodet*

".........................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære vene. Og det sier dols ener på stygg språkbruk.

Jeg går virkelig ikke rundt og sier det til noen.

Dette var tanker jeg hadde da jeg var 20, og det begynner å bli snart 20 år siden.

Var du smellvakker da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo,det har veldig mye med saken å gjøre.

For her mimrer vi, og jeg forteller hvordan jeg tenkte da jeg var ung.

At det ikke var pent tenkt er jeg jo fullt klar over.

Nei, hvorvidt man bruke pene eller stygge ord har ingenting med saken å gjøre. Her var det snakk om hvilke ting man uttaler seg om mht. andre.

Forøvrig svarte jeg ikke deg med å kalle deg barnslig her - jeg svarte schnachtwürde på hans/hennes kommentar til å omtale folk på den måten.

Jeg mener forøvrig at det er stor forskjell på å be noen som prater tull å dra hodet ut av ræva, og det å gå rundt og kalle folk for stygge.

"........................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KariKruskakli

Ok, nå skal jeg bruke den språkbruken du snakker om: Er du litt mindre smart? Det du siterer der var det ikke jeg som sa - det var vedkommende jeg svarte.

Prøv å holde tunga rett i munnen, så unngår du å komme med slikt tull som dette. Prøv i det minste å bruke innsiden av hodet nok til at du klarer å skille to nick (2!) i samme tråd fra hverandre. *Rister på hodet*

".........................................."

Rister på hodet jeg også;)

Ok, jeg ser det nå.

Men å si til noen at de er mindre smart, er faktisk ikke så veldig pent det heller.

Hvis man først skal være voksen mener jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rister på hodet jeg også;)

Ok, jeg ser det nå.

Men å si til noen at de er mindre smart, er faktisk ikke så veldig pent det heller.

Hvis man først skal være voksen mener jeg.

Nei, det er det ikke - og det advarte jeg mot. Men det var i det minste som svar på noe konkret, og ikke på grunnlag av at jeg ikke likte utseendet ditt :-) Forøvrig er det heller ikke alt som absolutt må tas helt alvorlig. Jeg bruker ofte sterke ord, som regel som svar på det jeg mener er idioti. Hvis noen ikke takler det, så er det synd for dem.

"........................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KariKruskakli

Var du smellvakker da?

Langt i fra;)

Men jeg var ikke nødvendigvis ute etter noen som var smellvakker;)

Han måtte være attraktiv i mine øyne.

Men nok en gang. Dette var tanker jeg hadde i hodet som 20-åring.

At jeg var umoden, tror jeg nok.

Nå går jeg nesten aldri ut lenger, men jeg kunne nok ha kost meg hvor om helst, og med hvem som helst.

Det viktigste er å ha noen hyggelige å prate med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest KariKruskakli

Nei, hvorvidt man bruke pene eller stygge ord har ingenting med saken å gjøre. Her var det snakk om hvilke ting man uttaler seg om mht. andre.

Forøvrig svarte jeg ikke deg med å kalle deg barnslig her - jeg svarte schnachtwürde på hans/hennes kommentar til å omtale folk på den måten.

Jeg mener forøvrig at det er stor forskjell på å be noen som prater tull å dra hodet ut av ræva, og det å gå rundt og kalle folk for stygge.

"........................................."

Nok en gang. Dette er en mimretråd. Dette var tanker jeg hadde som 20-åring.

*Gud, så morsomt dette ble*

Bruke noe mot meg som jeg tenkte for 19 år siden. Festlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KariKruskakli

Nei, det er det ikke - og det advarte jeg mot. Men det var i det minste som svar på noe konkret, og ikke på grunnlag av at jeg ikke likte utseendet ditt :-) Forøvrig er det heller ikke alt som absolutt må tas helt alvorlig. Jeg bruker ofte sterke ord, som regel som svar på det jeg mener er idioti. Hvis noen ikke takler det, så er det synd for dem.

"........................................."

Men i dag som 39-åring, går ikke rundt og tenker stygg/pen.

Og aldri har jeg tatt ordet stygg i min munn til noen.

Skulle jeg ha sjekket på nytt i dag, ville jeg nok fremdeles ønsket meg en som jeg synes var attraktiv i mine øyne.

Og jeg tenker ikke lenger at han finner jeg der eller der, og ikke der og der. Skjønner?

Jeg må fremdeles minne deg på at dette er en mimretråd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok en gang. Dette er en mimretråd. Dette var tanker jeg hadde som 20-åring.

*Gud, så morsomt dette ble*

Bruke noe mot meg som jeg tenkte for 19 år siden. Festlig.

"Bruke noe mot meg som jeg tenkte for 19 år siden. Festlig."

Jeg har da ikke "brukt det mot deg". Jeg svarte deg ikke engang - det var du som startet denne diskusjonen. Jeg svarte en annens kommentar.

".........................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Bare om det er 100% nødvendig, kan jeg til nød røpe om jeg synes noen er usympatiske."

Ja, hadde dette bare vært sant du. Du må være litt forsiktig med hva du sier. Usympatisk er et meget pent ord i forhold til hva du har kaldt folk her inne.

"Bare om det er 100% nødvendig"

Ja, det virker som det har vært 100 % nødvendig mange ganger.

Det har jo vist seg mange ganger nå,at kjemien mellom meg og deg ikke stemmer, men en ting er jeg enig med deg i.

Det var ikke pene tanker jeg hadde som 20-åring.

"Det har jo vist seg mange ganger nå,at kjemien mellom meg og deg ikke stemmer"

Heh-heh, ja. Dine plutselige innsprett i tråder du ikke deltar i, for å støtte noen jeg krangler med, har vist det.

"..........................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...