Gå til innhold

Utesteder på 80-tallet


Gjest KariKruskakli

Anbefalte innlegg

Jeg husker jeg var noen ganger på Ibiza i Oslo. Etterhvert ble jeg gammel nok til å gå på Smuget. Eller kanskje var det først på begynnelsen av 90-tallet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 196
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • mrxx

    62

  • morsan

    20

  • mil1365380270

    17

  • favn

    10

Mest aktive i denne tråden

Ååå, 80-tallet ja...

Jeg flyttet til Oslo på av 80-tallet, og steder som ble flittig besøkt var Studio 26 (het det det?), Tiffany, den funpuben midt på Karl Johan.

Og på Smuget hadde jeg medlemskort, men det var da de holdt til i en helt annen gate. Kirkegata tro?

Fy fillern, hukommelsen er noget svekket etter alle disse årene.

Tiffany husker jeg, ja :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det kunne vært moro å se om vi klarte å gjette navnet på HANS band, men når han har bestemt seg for å være så gnien, så.... ;-)

Dere klarer aldri i verden å gjette navnet på det bandet jeg var med i. Da hadde jeg faktisk blitt imponert:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet jeg var der i 82 på en Randy Newmankonsert for da var jeg høygravid. Men jeg tror sannelig det forsvant rett etterpå. Først byttet det navn og deretter ble det bare borte.

Jeg begynte å jobbe i Oslo 82, så da kan det ha vært da. Jeg har også en følelse av at det må ha vært tidlig på 80-tallet jeg var der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja vil ikke gi noen opplysninger her på åpent, det vil jo si litt om hvor jeg er i fra også.

Ok, jeg gjettet et band litt lenger nede her... Jeg har ikke lest hele tråden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlig gjort at de ikke ga deg ros. Jeg kan gi deg ros jeg da,....ros, ros, ros...

Går vel inn under sjangeren skamros det der, men tas imot med stor takk for det ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, hvorvidt man bruke pene eller stygge ord har ingenting med saken å gjøre. Her var det snakk om hvilke ting man uttaler seg om mht. andre.

Forøvrig svarte jeg ikke deg med å kalle deg barnslig her - jeg svarte schnachtwürde på hans/hennes kommentar til å omtale folk på den måten.

Jeg mener forøvrig at det er stor forskjell på å be noen som prater tull å dra hodet ut av ræva, og det å gå rundt og kalle folk for stygge.

"........................................."

Det er forksjell på å si TIL noen at de er stygge (eller tilsvarende) og OM noen.

Ikke pent det siste heller, men det er vel noe vi alle har gjort, særlig i ungdommen?

Personlig ville jeg mislike mye sterkere at noen slengte ut til meg "se til å få huet ut av rævva og slutt og prat tull!" enn at noen helt uten min vitende hadde sagt noe ufordelaktig om mitt utseende! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne jo ikke gjøre annet enn å la alle damene på dol få se hvilken godbit du er! ;-)

Hehe, ja ikke sant?

På 70-tallet, eller tidlig 70-tallet hadde jeg lyst langt hår, faktisk nesten ned på midten av ryggen. Ikke sjeldent at guttene kom bakfra og la armen rundt meg og trodde de skulle sjekke ei jente. De var ganske lange i trynet når de så at det var en gutt, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja ikke sant?

På 70-tallet, eller tidlig 70-tallet hadde jeg lyst langt hår, faktisk nesten ned på midten av ryggen. Ikke sjeldent at guttene kom bakfra og la armen rundt meg og trodde de skulle sjekke ei jente. De var ganske lange i trynet når de så at det var en gutt, hehe.

*he he*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...