Gå til innhold

Utesteder på 80-tallet


Gjest KariKruskakli

Anbefalte innlegg

Som morsan sier så skal det mye til for at du spilte falskt:-)

De garderte seg mot det da jeg fikk triangel, men timingen var fortsatt overlatt til meg (eller skal vi si tilfeldighetene?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 196
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • mrxx

    62

  • morsan

    20

  • mil1365380270

    17

  • favn

    10

Mest aktive i denne tråden

Det pleier å være konserter på et lokale som de kaller "blue garden"

Men jeg har ikke vært der, så jeg vet ikke åssen type lokale det er.

Hmm, blue garden har jeg aldri hørt om, tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De garderte seg mot det da jeg fikk triangel, men timingen var fortsatt overlatt til meg (eller skal vi si tilfeldighetene?)

Hehe, ja det måtte du styre selv, i den grad du klarte å styre noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stygge gutter? Det virka ganske ufyselig kokett å si det ja.

Like barnslig begge veier, enten snørrunge-menn snakker om "stygge damer" eller tilsvarende kvinner snakker om "stygge menn". Voksne folk bør holde seg for gode til å omtale andre på den måten.

"............................................"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og jeg henger meg på denne aldersklassen så blir vel heller 70-årene enn 80-årene:-)

Var mye på Sjølyst, der var det dans flere ganger i uka.

Noen få ganger i Lærerinnelagets hus og også et sted i Universitetsgaten eller Rosenkrantzgaten, i 2. etg. husker jeg.

Ellers et godt og koselig spisested var La Brochette nedenfor Vika. Dit husker jeg vi gikk et par ganger i året for å spise en bedre middag og da følte jeg meg som ei dronning. Veldig god service.

Alle stedene over var i Oslo.

Jeg var masse på Lærinnelaget før jeg fylte 18 :o)

Der var det lett å komme inn uten leg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Club 7 har jeg kun vært en gang, husker ikke hvordan det så ut der lenger. Når ble det borte? Mener jeg var der på 80-tallet en gang.

Jeg vet jeg var der i 82 på en Randy Newmankonsert for da var jeg høygravid. Men jeg tror sannelig det forsvant rett etterpå. Først byttet det navn og deretter ble det bare borte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Royal Garden har jeg ligget på mange ganger, sikkert en måned til sammen, på 80-tallet.

Var en nattklubb i kjelleren der, hette den hjorten tro?

Det stemmer, den het Hjorten veldig tidlig men jeg tror ikke det varte så lenge, Jeg var aldri der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er dårlig til å huske navn, men jaggu hadde jeg rett.

Eksisterer det noe mer og er det i det hele tatt noen nattklubb der lenger?

Hotellet eksisterer, men HJorten er nedlagt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*LOL*

Morsan da, hvor finner du dette her? :-D

*he he* Jeg husket at jeg en gang hadde fått tilsendt på mail en link med bilder av fæle platecovere fra svenske danseband på 70-tallet, så jeg googlet på "platecover danseband". Jeg fant ikke det jeg opprinnelig var ute etter, men det var ikke så verst dette heller, eller hva? *S*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*he he* Jeg husket at jeg en gang hadde fått tilsendt på mail en link med bilder av fæle platecovere fra svenske danseband på 70-tallet, så jeg googlet på "platecover danseband". Jeg fant ikke det jeg opprinnelig var ute etter, men det var ikke så verst dette heller, eller hva? *S*

hahaha det var ihvertfall et sykt morsomt bilde!!

LOL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest schnachtswürde

Like barnslig begge veier, enten snørrunge-menn snakker om "stygge damer" eller tilsvarende kvinner snakker om "stygge menn". Voksne folk bør holde seg for gode til å omtale andre på den måten.

"............................................"

Helt enig. Det er usympatisk.

Bare om det er 100% nødvendig, kan jeg til nød røpe om jeg syns noen er usympatiske. Men det har ikke med utseende å gjøre.

Folk kan se ut akkkurat som de vil for meg.

Men skeive slips og besltespenna på halv tolv kan jeg ikke la passere!

Og lange svarte nesehår! Det er så unødvendig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig. Det er usympatisk.

Bare om det er 100% nødvendig, kan jeg til nød røpe om jeg syns noen er usympatiske. Men det har ikke med utseende å gjøre.

Folk kan se ut akkkurat som de vil for meg.

Men skeive slips og besltespenna på halv tolv kan jeg ikke la passere!

Og lange svarte nesehår! Det er så unødvendig.

"Bare om det er 100% nødvendig, kan jeg til nød røpe om jeg syns noen er usympatiske. Men det har ikke med utseende å gjøre."

Nei, å si at noen er usympatisk ser jeg ikke noe galt i - så lenge det er tilfellet.

"Og lange svarte nesehår! Det er så unødvendig."

Det er noe av det mest utrolige jeg ser. Jeg skjønner ikke at enkelte ikke ser det når de ser seg i speilet? (svarte eller ei)

".........................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest schnachtswürde

"Bare om det er 100% nødvendig, kan jeg til nød røpe om jeg syns noen er usympatiske. Men det har ikke med utseende å gjøre."

Nei, å si at noen er usympatisk ser jeg ikke noe galt i - så lenge det er tilfellet.

"Og lange svarte nesehår! Det er så unødvendig."

Det er noe av det mest utrolige jeg ser. Jeg skjønner ikke at enkelte ikke ser det når de ser seg i speilet? (svarte eller ei)

".........................................."

Bare folk steller, holder i orden og vasker seg på normal måte, så kan de se ut som de vil, også rimelig edru da.

Ting som man har mulighet å gjøre noe med.

Har dama tjukke legger, så hara tjukke legger. Står støtt da. Spiller ingen rolle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet jeg var der i 82 på en Randy Newmankonsert for da var jeg høygravid. Men jeg tror sannelig det forsvant rett etterpå. Først byttet det navn og deretter ble det bare borte.

Jeg er ganske sikker på at Club 7 holdt på til 1985 ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KariKruskakli

Stygge gutter? Det virka ganske ufyselig kokett å si det ja.

Det var slik jeg tenkte da, ikke nå.

Dette begynner å bli snart 20 år siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...