Gå til innhold

Må bare si det...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• serendipity

5

• Babette

5

• morsan

4

• Cumbria

3

Mest aktive i denne tråden

Jeg bare MÅ ha trygd...

Skjønner at du prøver å være morsom på de trygdedes bekostning. Spar deg usaklige kommentarer. Det er jo faktisk ulike grunner til at folk mottar trygd, da. Folk som mister jobben for eksempel. Jeg skjønner av signaturen din at du er blant de heldige som har jobb?

I hovedstaden er det kun latter og glede, ispedd litt utidig syting! Bare flytt dit du også, så vil du oppleve at kontoen din kommer til å renne over, og de offentlige tilbudene står i kø. Alt er så mye lettere for de rike og bortskjemte Oslo-borgerne. Billige bosteder får du kastet etter deg, det er bare å velge og vrake. Dine økonomiske sorger og problemer vil forsvinne som dugg for solen :-)

Og så glemte du KRONargumentet som tilo stadighet trekkes fram: I Oslo har man jo OPERA!!

Det er jo ikke mer som skal til for å slukke ens sorger! ;-)

Annonse

Og så glemte du KRONargumentet som tilo stadighet trekkes fram: I Oslo har man jo OPERA!!

Det er jo ikke mer som skal til for å slukke ens sorger! ;-)

Operaen, ja! Husleien blir en lek etter å ha investert noen hundringser på opera. Også er det Kongen, da. Bare det å se en kongelig bil på motorveien får deg til å glemme køen. Og brostein på hovedgaten man kan trippe på. Ikke måte på hva Osloborgere får servert rett i fanget!

Operaen, ja! Husleien blir en lek etter å ha investert noen hundringser på opera. Også er det Kongen, da. Bare det å se en kongelig bil på motorveien får deg til å glemme køen. Og brostein på hovedgaten man kan trippe på. Ikke måte på hva Osloborgere får servert rett i fanget!

Ja, jeg misunner dere hver dag, men er glad for at jeg ihvertfall får lov å låne byen deres i arbeidstiden! *S*

Du vil ikke tro hvor stusselig det er der ute i Suburbia! *sukker trist*

Annonse

Beklager - men du får ikke sympati her heller... :)

De fleste bønder jeg kjenner også - de klager over at de ikke har en fast månedslønn, men hvis man ser total inntekt i løpet av et år - så er de ofte langt over oss vanlige lønnsmottakere.. Dessuten kunne du vel prøve å få deg en jobb du også :)

Var mye verre med oss da jeg fikk min første. Samboer hadde gått ett år på høgskule, jeg ble gravid og ikke hadde jeg rett på noe penger i det heile tatt. Bare engangstønad. Vi hadde bare stipendet hans å leve på i 2 år!!! 3 stykker med 2000 kr i mnden! Vi prøvde oss på sosialkontoret men hadde ikke RETT på penger for han hadde hatt lønn på over en sum for over 11 mnd siden jeg ble gravid... Som om oss hadde noe ijen av de pengene!!!! Heilt idiotisk...

Hm? Er alle rike i Oslo? DET var nytt for meg..;-)

Når det er sagt ønsker jeg det lykke til med situasjonen din, jeg er ikke på langt nær så pekefingerhevende som mange av mine meddolere på det å ikke ha penger, jeg skjønner veldig godt at det er mange veier til rom og at dårlig økonomi og trygd sjelden er noe en velger..

Men jeg stusser over at du tror vi alle er velbeslåtte i hovedstaden.

*lutfattig sentrumsboer*

*knis* vi er rike vi

For å si det sånn så kan jeg for tiden ikke få noe mer jobbing i den lille jobben jeg har og jeg at søker jobber.. Det jeg skulle ønske var at overgangstønad gikk som inntekt slik at man fikk fødselspenger,for man kan jo ikke noe for at man har havnet i den situasjon at man mottar overgangstønad(enn å bo sammen med en mer eller mindre psykopat),og i tillegg ikke får noen jobb.Kan ikke ta utdanning for det er mye som skal fungere her for at det klaffer..

Dere har kanskje aldri har økonomi som har vært dårlig, slik at dere ikke vet hvordan det er..Dere kommer kanskje i fra hovedstaden der hvor penger ikke er noe problem kanskje..

Takk for meg!!

Hehehe. Alle osloborgere er selvsagt rike.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...