Gå til innhold

Endelig.........

Anbefalte innlegg

Skrevet

så kom telefonen som vi har ventet på så lenge. Tenk at det ble en liten tullemor på 4 måneder fra Cran i Colombia.

Hun er bare helt nydelig, og det var akkurat henne vi har ventet på i over 2,5 år.

Hipp-hipp-hurra, så gla jeg er.

Skrevet

Gratulerer enda en gang med ei fantastisk nydelig lita tulle :-))

Så kjekt at det endelig kom gode nyheter fra Cran - måtte det komme enda flere snart!

Håper dere får rask avreise til Colombia - og at vi kanskje får anledning til å treffe dere der nede...

Beste hilsen fra

Skrevet

Gratulerer så masse med lille tullemor! Så deilig at den laaange ventetiden endelig er over!

Skrevet

Åh....så kjekt da, gratulere så masse. Håper dere snart får hente henne.

carla1365380461
Skrevet

Får helt gåsehud jeg.... Gratulerer så mye!!!! Så fantastisk! Riktig god tur til Colombia!!

Klem

Skrevet

Gratulerer så mye med den lille jenta!

Måtte tiden frem til reisen gå superfort!

valmue1365380326
Skrevet

Gratulerer!!!

Ja nå sitter jeg her med gåsehud - så fantastisk! Endelig er dere snart sammen :)

Hilsen fra

Skrevet

Gratulerer!!!

Ja nå sitter jeg her med gåsehud - så fantastisk! Endelig er dere snart sammen :)

Hilsen fra

Gratulerer så mye med lillejenta!

ellymor1365380489
Skrevet

Gratulerre så mye! Så herlig med en lillesøster!!! God tur

Skrevet

GRATULERER sååå masse med den bitte lille jenten!

Håper dere snart får reise til COlombia for å hente henne hjem!

Skrevet

Gratulerer så mye med prinsessen og god tur til vakre Colombia!

Mvh

Skrevet

Gratulerer så mye med veslejenta. Så kjekt at det skjer så mye i Colombia nå. Ikke en dag for tidlig. :o)

Hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...