Gå til innhold

*vinker*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal flytte om ganske så kort tid, denne gangen _enda_ lenger ut i provinsen. Velger samtidig å kutte ut dol.

Har lest mer enn æ har skrive her inne, og føler en viss tilknytning til nettstedet. Føler dog at det stjeler litt for mye tid, når jeg har annet å gjøre på pc'en, så nå avslutter jeg dol-kapittelet.

Ønsker dere alle ALT godt videre - her og in real life. Ingen nevnt, og _ingen_ glemt!

Smil og hjertelig hilsen fra

Skrevet

Vinker farvel og ønsker lykke til! :-)

Og legger samtidig til: "You can check out any time you like but you can never leave!"

*s*

Skrevet

God tur ut i den virkelige verden da.

Selv om du var en av de som lyste opp for oss her inne skjønner jeg at man vil ha et liv utenom.

Selv jobber jeg med saken...

Lykke til videre.

Skrevet

*ler*

Vi ses! på DOL! :)

Har sett slike meldinger før - - og skrevet sjøl også!

:-)

Skrevet

Lykke til, da.

Skriver forøvrig under på morsan sitt "saying", hehe.

;-D

Skrevet

Nei, forsvinner søte du?! Det var dumt, men sikkert lurt ;-) Du får ha det fint da, ønsker deg alt godt for fremtiden :-)

Skrevet

*ler*

Ja, det bruker å bli som avskjedsforestillingen til Wenche Foss.

Skrevet

Ha det godt, da!

Og så nå som jeg virkelig har oppdaget nicket ditt og svarer på trådene dine...

Skrevet

*ler*

(skal være sterk og jeg vet jeg klarer det :) Ha det godt - og lov meg at du ikke kaller deg gammel flere ganger? 8) Du er jo ei ungmøy)

Skrevet

Oj. Blir du borte, damedame?

Ja, du grunngir det det jo greit, og du får kose deg så godt du kan uten oss da.

Lykke til bort fra dol og inn i andre utfordringer. Det har vært hyggelig å ha blitt "kjent" med deg!

*vinker tilbake*

laguna1365380434
Skrevet

Du får ha det hyggelig da! :-)

Det har vært morsomt å skravle med deg!

Skrevet

Vinker tilbake.

Håper du kommer innom seinere en gang så vi ser om du har det bra :o)

Skrevet

Lykke til videre!

Tar meg også den frihet å ønske velkommen tilbake når (og ikke hvis) du har lyst. Det er ingen skam å snu i tide ;)

Skrevet

(skal være sterk og jeg vet jeg klarer det :) Ha det godt - og lov meg at du ikke kaller deg gammel flere ganger? 8) Du er jo ei ungmøy)

ja, jeg er det! :)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Synd du slutter :(

Hvis du klarer å holde deg unna dol, så blir jeg mektig imponert. =)

Og håper ting ordner seg for deg. (Innen sommeren 2008,hvis jeg ikke husker helt feil ;)

Skrevet

Den har vi hørt før. Eneste måten er å flytte til et sted uten internettforbindelse.

I det minste er du ikke sur og gretten som de fleste som skal FAEN MEG ALDRI skrive noe her igjen.

Bare spør SDD.

Skrevet

Det var da trist... Ønsker deg lykke til!:) *vinker tilbake*

Skrevet

Det var da synd. Men lykke til, du får stikke innom igjen og hilse på da, kanskje vi gamle sullikene sitter her ennå:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...