Gå til innhold

Barseltårer i en hotellobby i Delhi...

Anbefalte innlegg

Endelig, etter nesten to år, har jeg klart å bearbeide noen av de lettere traumatiske opplevelsene våre på hjemreisen fra India i 2003. For de som vil lese, finner dere (første del ihvertfall) historien på denne linken: http://www.dikt.no/index.php?page=vis_tekst&TekstID=167945

Ellers benytter jeg anledningen til å ønske til lykke med tildelinger, reisebeskjeder o.a. gladnyheter! Slikt er alltid koselig lesning, selv om man er godt og vel ferdigventet...

Hilsener fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/199500-barselt%C3%A5rer-i-en-hotellobby-i-delhi/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vakkert og veldig gripende skrevet, Mamta (som vanlig :o) Jeg kjente formelig luktene du beskrev og var "med" deg der i lobbyen... *snufs* Nå ble jeg dessuten VELDIG spendt på fortsettelsen... Hva skjedde egentlig på hjemreisen? ;-)

Stor klem,

Chance1365380587

Vakkert og veldig gripende skrevet, Mamta (som vanlig :o) Jeg kjente formelig luktene du beskrev og var "med" deg der i lobbyen... *snufs* Nå ble jeg dessuten VELDIG spendt på fortsettelsen... Hva skjedde egentlig på hjemreisen? ;-)

Stor klem,

Det var godt skrevet både Mamta og Sibadulla ;-) For hva skjedde egentlig?? Lurer fælt på fortsettelsen nå...

Klem

Hei Mamta! Nydelig skrevet. Veldig levende med alle de indiske luktene og inntrykkene osv.

Det jeg savner, er å få vite litt mer om hva som lå bak tårene. Et innblikk i følelsene og tankene som lå oppdemmet inni deg og til slutt flommet over. På samme måte som du beskriver så godt hvordan India påvirker deg - en beskrivelse av kreftene som beveget seg inni deg akkurat da. Jeg tror det ville tale veldig til lesernes hjerte og røre ved dype følelser - i hvert fall hos meg :-)

Del gjerne mer av det som kommer fra din gyldne penn!

Hei Mamta! Nydelig skrevet. Veldig levende med alle de indiske luktene og inntrykkene osv.

Det jeg savner, er å få vite litt mer om hva som lå bak tårene. Et innblikk i følelsene og tankene som lå oppdemmet inni deg og til slutt flommet over. På samme måte som du beskriver så godt hvordan India påvirker deg - en beskrivelse av kreftene som beveget seg inni deg akkurat da. Jeg tror det ville tale veldig til lesernes hjerte og røre ved dype følelser - i hvert fall hos meg :-)

Del gjerne mer av det som kommer fra din gyldne penn!

Tusen takk for fine tilbakemeldinger, ahg, sibadulla, step og chance! Skal la forslaget ditt, ahg, surre litt i bakhodet fremover. Og forsettelsen kommer nok, om ikke så brått...skal si fra når den er klar. God helg til dere alle! ;)

Annonse

Oj, dette var jo skikkelig flott, mamta! Og personlig er jeg ikke sikker på om historien trenger tilføyelser... Selv om jeg selv på langt nær er i mål enda, kan jeg likevel levende forestille meg hvordan og hvorfor situasjonen ble så sterk for deg. Det gjør at jeg føler med deg, føler jeg kjenner deg og at vi kanskje har noe felles. Det er ikke sikkert en "analyse" av følelsene dine ville bragt deg noe nærmere. Og når det gjelder hjemreisen så er vel den en annen historie... Kanskje kunne du bare kutte slutten, evt. omforme den slik at man ikke blir så nysgjerrig ;) For denne historien står godt på egne ben, uten noen "fortsettelse følger". (Selv om jeg selvfølgelig gjerne leser den historien også.) Støtter ellers forslaget om at du sender dette til medlemsbladet! (uansett hvilket det er - jeg leser alle... )

Oj, dette var jo skikkelig flott, mamta! Og personlig er jeg ikke sikker på om historien trenger tilføyelser... Selv om jeg selv på langt nær er i mål enda, kan jeg likevel levende forestille meg hvordan og hvorfor situasjonen ble så sterk for deg. Det gjør at jeg føler med deg, føler jeg kjenner deg og at vi kanskje har noe felles. Det er ikke sikkert en "analyse" av følelsene dine ville bragt deg noe nærmere. Og når det gjelder hjemreisen så er vel den en annen historie... Kanskje kunne du bare kutte slutten, evt. omforme den slik at man ikke blir så nysgjerrig ;) For denne historien står godt på egne ben, uten noen "fortsettelse følger". (Selv om jeg selvfølgelig gjerne leser den historien også.) Støtter ellers forslaget om at du sender dette til medlemsbladet! (uansett hvilket det er - jeg leser alle... )

Takk for ordene dine, fillolin, du taler til hjertet mitt. Har vel forsåvidt planer om å sende historien til VB-bladet, når jeg bare får rotet meg til det... Måtte du snart være i mål selv, da! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...