Gå til innhold

Hvor mye veier din 6-åring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en gutt på 6 1/2 år. Han er en av de største guttene i klassen, både høy og litt robust. Han er 125 cm høy og veier 28 kg.

Til sammenligning er søsteren hans 9 år. Hun veier kun 25 kilo og er 135 cm lang.

Får stadig høre at den ene er for tynn og den andre litt for kraftig. Har slått meg til ro med at unger er forskjellige, men lurer veldig på hva andre mener om dette.

Skrevet

Jeg har en 5 åring som veier 25 kg. Hun er ikke tykk, men ganske kraftig. Er 114 cm lang.

Hun spiser normalt og er mye i aktivitet. Godterier liker hun ikke. Barn er forskjellig bygd.

Gjest Knoll&tott
Skrevet

Jeg har en 5 åring som veier 25 kg. Hun er ikke tykk, men ganske kraftig. Er 114 cm lang.

Hun spiser normalt og er mye i aktivitet. Godterier liker hun ikke. Barn er forskjellig bygd.

Jeg har en som blir 6 år i år og han er 18 kg og 113 cm :-)

Skrevet

Jeg har en som blir 6 år i år og han er 18 kg og 113 cm :-)

Vår gutt på 6 år og 7 mnd. er 121 cm. og 22 kilo. Når han var 6, var han 114 cm. og han er normalbygd.

• 3 uker senere...
Skrevet

Jeg har også en gutt på 6 1/2. Jeg tror han er _litt_ mindre enn din - ca. 122 / 22, kanskje litt høyere. Han bruker str. 122 og kan ikke ha bukser uten sånne strammesnorer i livet.

Jeg er bare 160 (men pappaen hans er 186), så det føles rart at minstemann nå rekker meg langt oppover :-|

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...