....AV Skrevet 23. september 2005 Skrevet 23. september 2005 Jeg har en 30-40 minutters busstur fra jobben og hjem, og sover ofte der. Det er veldig deilig :-) 0 Siter
nynne Skrevet 23. september 2005 Skrevet 23. september 2005 Ikke hver dag, fast. Men bevilger meg en blund under barne-tv eller setter på en video rundt barne-tv tid når jeg har de verste dagene jobb/stressmeddig sett. 0 Siter
Dorthe Skrevet 23. september 2005 Skrevet 23. september 2005 Jeg avlaster to timer hver dag og da skal det mye til at jeg ikke sovner ) Øynene bare sklir igjen av seg selv selv om jeg prøver å se på tv eller lese lydbok. 0 Siter
kaffepiken Skrevet 24. september 2005 Skrevet 24. september 2005 Nei. Jeg gjorde det en periode for noen år siden, men det var en dårlig vane. Hadde bomull i hodet resten av dagen etterpå.. 0 Siter
Velouria Skrevet 24. september 2005 Skrevet 24. september 2005 Med mine to som til tider er rebeller og veldig opfinsomme hadde jeg ikke turt å sovne, da hadde sannsynligvis huset sett ut som en slagmark. 0 Siter
mamma til ni Skrevet 24. september 2005 Skrevet 24. september 2005 Eg treng mykje søvn. Eg dubber stadig vekk når eg kjenner eg blir trøtt. Spesielt etter ei økt ved dataen blir eg utruleg trøtt Slenger meg nedpå sofaen eller i senga, om stova er opptatt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.