Gå til innhold

Ikke godkjent likevel....enda.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg må rette opp en feil jeg gjorde i forrige uke. Vi fikk brev fra AF at papirene våre var regstrert hos DVA(barnevernet i Colombia), og at dette skulle behandles etter hvert. Jeg ble så i lykkerus da jeg hadde lest brevet at jeg ville dele dette med dere på DOL, og greide å prestere å skrive at saken vår var godkjent i Colombia, men sannheten er at den bare er registrert hos DVA. Jeg skjønte feilen raskt , for da jeg åpnet mailen min dagen etter, så lå det sikkert 30 gratulasjoner fra dere på DOL. Og den riktige meldingen er bare at saken er registrert i Colombia.Det kom likevel mye godt ut av denne dagen, da et annet søkerpar vi kjenner fikk tildeling i Colombia senere denne dagen. Jeg skjønner nå at den dagen de ringer om tildeling, så må vi sette oss ned og lytte godt, og da får vi nok de rette gratulasjoner fra dere på DOL.Måtte bare rydde opp i misforståelsen.

Skrevet

Heheheh, en litt trist forveksling da :-) Men krysser fingrene for at godkjenningen ikke er langt borte likevel!

Hvor fikk de du kjenner tildeling fra da? Og vet du når de fikk distrikt?

beste hilsen fra

Skrevet

Heheheh, en litt trist forveksling da :-) Men krysser fingrene for at godkjenningen ikke er langt borte likevel!

Hvor fikk de du kjenner tildeling fra da? Og vet du når de fikk distrikt?

beste hilsen fra

De vi kjenner fikk distrikt i juni/juli hvis jeg ikke tar helt feil, noe jeg har gjort i det siste.

De kommer fra Toten i nærheten av Gjøvik og skal reise på hentereise ca den 10 oktober.

Skrevet

De vi kjenner fikk distrikt i juni/juli hvis jeg ikke tar helt feil, noe jeg har gjort i det siste.

De kommer fra Toten i nærheten av Gjøvik og skal reise på hentereise ca den 10 oktober.

...men husker du hvilket distrikt de fikk tildeling fra? :-)

Jeg er litt nyskjerrig for tiden ;o)

Føler meg dags ventende og på overtid, og suger til meg alle nyheter om at det skjer ting på tildelingsfronten i Colombia...

Beste hilsen fra

Skrevet

...men husker du hvilket distrikt de fikk tildeling fra? :-)

Jeg er litt nyskjerrig for tiden ;o)

Føler meg dags ventende og på overtid, og suger til meg alle nyheter om at det skjer ting på tildelingsfronten i Colombia...

Beste hilsen fra

D vet jeg ikke, lurer på om det var Cali.Hvor i landet bor dere, og når ble deres sak sendt til Colombia fra Norge?

Skrevet

D vet jeg ikke, lurer på om det var Cali.Hvor i landet bor dere, og når ble deres sak sendt til Colombia fra Norge?

Vi bor i Stavanger, og våre papirer gikk til Colombia 19. mai 04, og vi fikk Medellin som distrikt 27. juli i år. Og venter nå "tålmodig" på tildeling...

Beste hilsen fra

Skrevet

Vi bor i Stavanger, og våre papirer gikk til Colombia 19. mai 04, og vi fikk Medellin som distrikt 27. juli i år. Og venter nå "tålmodig" på tildeling...

Beste hilsen fra

Da må vi bare si lykke til, det kan jo hende de ringer idag. De vi kjenner ble ringt opp på en fredag kl 15.00

Jeg og kona bruker DOL masse, så jeg skal sjekke når dere får tildeling.

Skrevet

Da må vi bare si lykke til, det kan jo hende de ringer idag. De vi kjenner ble ringt opp på en fredag kl 15.00

Jeg og kona bruker DOL masse, så jeg skal sjekke når dere får tildeling.

Ja, det er jo lov til å håpe ;o) Håpet er lysegrønt, og det kan ingen ta fra oss!

Det kommer nok til å høres her inne når Telefonen endelig ringer ;o)

Lykke til med deres ventetid, håper at ventetiden er på vei ned nå etter hvert :-)

Beste hilsen fra

Skrevet

Beste hilsen fra

"Tålmodig" var vel understatement of the year!

Håper inderlig, inderlig dere hører noe snart nå, Snø!

;o)

Skrevet

Regner med at det var en av oss som møter på "Godkjente mammaer på Byen" på Gjøvik. Da var distriktet hennes Armenia.

Skrevet

"Tålmodig" var vel understatement of the year!

Håper inderlig, inderlig dere hører noe snart nå, Snø!

;o)

Hehehe, du har rett ;o)

Og jeg håper også den kommer snart, før jeg blir gaaaaaal!!!!!

Beste hilsen fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...