Gå til innhold

sukk og atter sukk

Anbefalte innlegg

Gjest og sukk igjen
Skrevet

Jeg skulle hvile meg litt, og så skulle jeg stå opp og rydde/vaske hele huset og deretter skulle hele familien til noen venner i en barnebursdag. Solen skinner og det er helg!

Så ringer barnehagen: "Du må komme og hente xxx, han har spysyke"

Den var DEN helgen

Gjest jordrotta
Skrevet

Du tar kanskje sorgene på forskudd. Hos oss er to familiemedlemmer angrepet og det varte kun en dag på begge før dem var friske igjen.

Så helgen blir kanskje ok allikevel?

Gjest ok sukk igjen
Skrevet

Du tar kanskje sorgene på forskudd. Hos oss er to familiemedlemmer angrepet og det varte kun en dag på begge før dem var friske igjen.

Åhh, takk for oppmuntring. Hååååper det blir slik!

Gjest og sukk igjen
Skrevet

Du hadde rett! Etter han hadde sovet noen timer, ble han helt frisk igjen!:) Vi gikk i burdagsselskapet (hørte med de andre om det var greit), huset tok jeg idag tidlig. Og solen skinner ute idag og:)

God helg!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...