Demeter1 Skrevet 23. september 2005 Skrevet 23. september 2005 Kan det være en sammenheng her? Tuppa på fire måneder har gått fra å ha en bæsjebleie i uka til minst åtte leveranser i døgnet med noe veeeldig flytende og grønt. Så nå lurer jeg jo på om det kan være tenner på gang... For babyer pleier vel ikke å få diare? 0 Siter
GKL Skrevet 23. september 2005 Skrevet 23. september 2005 Da mine fikk sånn bæsj (som også var ganske slimete...) var det fordi de hadde irritert tarm. I den alderen var begge mine fullammet, så da kom det av noe jeg hadde spist. Kan det være no' sånt med din? 0 Siter
Demeter1 Skrevet 23. september 2005 Forfatter Skrevet 23. september 2005 Da mine fikk sånn bæsj (som også var ganske slimete...) var det fordi de hadde irritert tarm. I den alderen var begge mine fullammet, så da kom det av noe jeg hadde spist. Kan det være no' sånt med din? Det kan vel godt hende. Hun fullammes, hun også. Får tenke gjennom om jeg har spist noe uvanlig den siste uken. Hilsen 0 Siter
Gjest chinamom Skrevet 23. september 2005 Skrevet 23. september 2005 Grønn bæsj kan være et symptom på laktoseintoleranse. 0 Siter
Demeter1 Skrevet 23. september 2005 Forfatter Skrevet 23. september 2005 Grønn bæsj kan være et symptom på laktoseintoleranse. Men kan det komme plutselig nå, etter fire måneder? Kanskje jeg skal kutte meieriproduktene i noen dager og se om det hjelper... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.