Gå til innhold

Jeg skjønner ikke.... ARGH

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ungene innebygde antenner og vet hva yndlingsprogrammene mine er uten at de noen gang har sett dem eller? Det var sånn i vår, og det begynte igjen forrige fredag. Jeg legger dem og legger dem og legger dem om og om igjen fra klokken er 19 slik at jeg kan få se beat for beat og nytt på nytt i fred. Men er det mulig???? Neida. Dette er den eneste dagen i uka de skal tisse x 4, drikke x 2, har mareritt x 3 osv osv. Det tar jo aldri slutt. Så NOK en gang har jeg ikke fått se programmene "mine".

Jepp, så kom monstermamma frem, og DA blir jo ungene SÅ søvnige- not! Jeg blir så frustrert over meg selv. Som om tv _egentlig_ er så viktig. Men jeg hadde bare gledet meg sånn. Endelig gubben ute av hus, og jeg skulle være alene.

Det blir vel bedre i morgen.....

Skrevet

Hele gullrekka går i reprise på ulike tidspunkter i løpet av helga.

Ellers er vel en video/dvd/hd-opptaker tingen når man har barn... ;-)

Skrevet

Hele gullrekka går i reprise på ulike tidspunkter i løpet av helga.

Ellers er vel en video/dvd/hd-opptaker tingen når man har barn... ;-)

joa. hadde bare gledet meg så veldig til endelig å sette meg ned. Og de pleier jo å sove ved 19-tiden.

får stille inn opptager til neste fredag. men da sovner de vel som de skal he he.

ellers så går npn-reprise altfor sent på søndag for en som står opp før 06 mandag morgen... jeg trenger minimum 6 timers søvn....

Skrevet

joa. hadde bare gledet meg så veldig til endelig å sette meg ned. Og de pleier jo å sove ved 19-tiden.

får stille inn opptager til neste fredag. men da sovner de vel som de skal he he.

ellers så går npn-reprise altfor sent på søndag for en som står opp før 06 mandag morgen... jeg trenger minimum 6 timers søvn....

Det er vel lørdag kveld det går i reprise (på NRK2).

Skrevet

Akkurat slik var det her i går kveld, og! Mannen min var for en gangsskyld ute av huset (noe jeg unner ham av hele mitt hjerte, det er bare litt for sjelden for _hans_ egen del...)

I kveld er vi begge hjemme, så da går det nok glatt!

Skrevet

Sånn er det ofte her også.

Men Beat for Beat ser jeg på internet litt seinere idag :)

Det er gratis og raskt å registrere seg der. Som oftest må jeg se puls og alt annet der også, for poden ikke alltid er så lett å legge.

Skrevet

Det kan jo være at de sanser at du er "litt" stresset?

Ellers er det vel en lov som sier at som foreldre så har du svært liten kontroll over egen tid...

Skrevet

Hvor gamle er de da?

På mine som nå er 5 og 7 år har det faktisk funket at jeg sier:"Nå er det et program jeg gjerne vil se på tv så nå vil jeg at dere to er flinke og greie og legger dere pent og sover akkurat slik jeg vet dere kan."

De får med seg hver sin liten Imsdalflaske med vann i sengen om kvelden, jeg nekter å stå på pinne for dem med vannglass halve kvelden. Må de på do så klarer de det selv, men jeg følger dem inn i seng igjen da.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...