Gå til innhold

Tro om disse parkdressene er bra?

Anbefalte innlegg

Gjest skal kjøpe dress

Jeg kom over denne siden, og lurer på om disse dressene er like bra som reima:

http://www.orionimport.no/blapelikan/bestilling/bestilling.asp?action=viskategori&kategoriid=31

Dressene er produsert i finland og skal være vanntette, men pustende.Er det noen som hsr erfaring med disse dressene eller vet noe om dem?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/199648-tro-om-disse-parkdressene-er-bra/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så jo grei ut den, men syns den var dyr selv om det var tilbud på den.

Kjøpte dress hos SparKjøp jeg, kun 199,-, hørt masse skryt om den, så den skal prøves her iår.

Jeg kjøpte den dressen på Sparkjøp til minstemor på halvannet år. Hun har bare brukt den tre-fire ganger. Er veldig spent på om den holder mål. Fikk den anbefalt her på DOL!

Jeg kjøpte den dressen på Sparkjøp til minstemor på halvannet år. Hun har bare brukt den tre-fire ganger. Er veldig spent på om den holder mål. Fikk den anbefalt her på DOL!

Jeg har vært storfornøyd med den, eneste minuset er at den er litt trang rundt håndleddene. Den ene dressen vår har vært i flittig bruk i 2 år, både som vinterdress og vår og høst uten for. Den har noen få slitte punkter på innsiden av leggene mot sømmen, men ellers er det akkurat like fin!

Så den sendes nå videre til en liten arving, mens lillesøster her arver storebrors.

Jeg har vært storfornøyd med den, eneste minuset er at den er litt trang rundt håndleddene. Den ene dressen vår har vært i flittig bruk i 2 år, både som vinterdress og vår og høst uten for. Den har noen få slitte punkter på innsiden av leggene mot sømmen, men ellers er det akkurat like fin!

Så den sendes nå videre til en liten arving, mens lillesøster her arver storebrors.

Ja, du var vel en av de her på DOL som anbefalte dressen :-)

Er spent på den. Hvis jeg er fornøyd. kommer jeg nok til å fortsette å kjøpe den. Har aldri funnet den maksimale dressen - inkl. en Reimadress i str fire vi kjøpte til eldtemann. Den var helt grei, men ikke noe ekstra.

Gjest handleguri

Jeg har ikke fått dressen enda, så jeg er spent.

Trang rundt håndleddene skriver du ..... søren å, det merket jeg veldig godt på parkdressen jeg kjøpte der for 4 år siden ..... den var trang og ubehagelig rundt håndleddene og nede i beina.

Annonse

Jeg har ikke fått dressen enda, så jeg er spent.

Trang rundt håndleddene skriver du ..... søren å, det merket jeg veldig godt på parkdressen jeg kjøpte der for 4 år siden ..... den var trang og ubehagelig rundt håndleddene og nede i beina.

Snuppa har ikke klaget på den, ikke annet enn når hun var kald på hendene og dressen skulle av. Da måtte jeg ta tomlene innenfor strikken og vide den ut mens jeg forsiktig dro den over den lille neven.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...